تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکارهای پیشگیری از بروز آسیب در مدارس سیستان و بلوچستان مورد واکاوی قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان طی نشستی/
راهکارهای پیشگیری از بروز آسیب در مدارس سیستان و بلوچستان مورد واکاوی قرار گرفت
زاهدان-خبرگزاری مهر: راهکارهای پیشگیری از آسیب در مدارس سیستان و بلوچستان طی نشستی با کارشناسان پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و سازمان آموزش و پرورش در زاهدان مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.



به گزارش خبرنگار مهر، در نشستی که با حضور قائم مقام معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، سرپرست اداره پیشگیری های امنیتی و وضعی دادگستری و همچنین مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد آسیب ها و راهکار های پیشگیری از وقوع جرم در مدارس بررسی و مورد واکاوی قرار گرفت. قائم مقام معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان صبح امروز در  نشست بررسی آسیب ها و جرایم در سطح مدارس  اظهار داشت: ما درجهت اقدامات مناسب و پیشگیرانه باید بیش از پیش اهتمام ورزیم زیرا سرمایه گذاری بر روی اقدامات پیشگیرانه اولویت و هزینه کمتری در برخورد و یا درمان با جرایم دارد. رسول نامی با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی هایی که انجام می شود امیدواریم بتوانیم آمار جرایم را سیر نزولی بدهیم اظهار داشت: باید از ظرفیت پل های ارتباطی با نقش تعیین کننده در جهت بهتر سازی فضاهای آموزشی استفاده کرد. وی تاکید کرد برای موفقیت در حوزه پیشگیری می بایست توانمندی افراد و دانش آموزان را در جامعه افزایش داد. رسالت آموزش و پرورش اقدامات پیشگیرانه و توانمندی دانش آموزان است مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: رسالت آموزش و پرورش چیزی غیر از اقدامات مناسب و پیشگیرانه نیست. علیرضا نخعی بیان داشت: آموختن تنها برای آموختن و مدرک گرفتن نیست بلکه آموختن راهی برای بهتر زندگی کردن است و در سند تحول جدید بسیار بر این موضوع تاکید شده است. وی افزود: آسیب هایی که اکنون در سطح جامعه و مدارس وجود دارد را نمی توان علت خواند بلکه معلول فقدان مهارت هایی نظیراز جمله مهارت خویشتنداری، تفکر خلاق و کنترل خود باید دانست. وی گفت: آموزش و پرورش عزم خود را جزم کرده است که از طریق برگزاری فوق برنامه ها به سمت توسعه انسانی گام بردارد. مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان همچنین در این نشست بر افزایش اختیارات هرچه بیشتر مدیران مدارس و ارتقای سطح آگاهی و آموزش مدیران در کناراجرای اختیارت تاکید کرد. سرپرست اداره پیشگری های امنیتی و وضعی دادگستری کل سیستان و بلوچستان نیز از آمادگی معاونت پیشگیری به آموزش مباحث و سرفصل های پیشگیرانه با توجه به ظرفیت مطلوب منابع انسانی موجود در معاونت پیشگیری از وقوع جرم با مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد. باغ شیرین گفت: ارائه طرح های کاربردی مشترک بویژه در مناطق حاشیه شهر با توجه به آسیب پذیری بالای این مناطق در دستور کار قرار گرفته است. وی همچنین با توجه به برنامه های پیش رو تا پایان سال جاری به برگزاری نشست ها و کارگاه هایی با موضوعات کنترل و مهار  آسیب های اجتماعی اعم از ضرب و جرح عمدی و خشونت ،اعتیاد و دوستی های خارج از چارچوب  اشاره کرد و گفت: در این راستا برنامه ریزی مشخصی انجام شده است.  


۱۳۹۳/۷/۲۳ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن