تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکهزار واحد صنفی و صنعتی مزاحم به خارج از مشهد منتقل می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یکهزار واحد صنفی و صنعتی مزاحم به خارج از مشهد منتقل می شوند مشهد - ایرنا - مدیر عامل سازمان میادین، تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از انتقال یکهزار واحد صنفی و صنعتی مزاحم به بیرون از شهر خبر داد.


جلال قربانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تا پایان سال جاری یکهزار واحد از مشاغل مزاحم شهری با انتقال به دو مجتمع "ساماندهی مشاغل مزاحم خودرویی توانا" و پروژه کارگاهی و صنعتی "فجر طبرسی" در خارج از شهر، ساماندهی می شوند.
وی با اشاره به وجود ترافیک سنگین در میدان نمایشگاه به خاطر وجود جمعه بازار خودرو در این مکان، گفت: برای رفع این مشکل نیز زمینی به مساحت 20 هکتار در انتهای بلوار مجدیه در حال آماده سازی برای انتقال این بازار است.
قربانی در ادامه از وجود 20 بازار میوه و تره بار و 20 بازار ارزاق عمومی در مشهد خبر داد و افزود: هم اکنون پنج بازار ارزاق عمومی و میوه و تره بار در مناطق کم برخوردار شهری با پیشرفت فیزیکی 60 تا 80 درصد در دست احداث است.
وی با اشاره به آغاز طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز از 15 مهر ماه امسال گفت: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تاثیرگذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم برای شهروندان خطراتی را ایجاد می کنند.
قربانی افزود: در سال گذشته 200 تابلو غیر مجاز از سوی شهرداری مشهد جمع آوری شد.
7505 / 664


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن