تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819235466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اثنی عشری با ارکستر ملی مهر به روی صحنه می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه فرهنگی؛ اثنی عشری با ارکستر ملی مهر به روی صحنه می رود تهران-ایرنا- ارکستر ملی مهر به سرپرستی و آهنگسازی ناصر ایزدی و خوانندگی امیر اثنی عشری در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه می رود.


به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، اعضای این ارکستر که اسفندماه سال گذشته طی دو شب در تالار وحدت به روی صحنه رفتند، این بار نیز آثاری از ساخته های ناصر ایزدی و بردیا صدر نوری را به اجرا می گذارند.
اثنی عشری روز سه شنبه ضمن اعلام این مطلب درباره جزئیات این کنسرت گفت: 23 و 24 مهرماه جاری به همراه ارکستر مهر به مدت دو شب در تالار وحدت به روی صحنه خواهیم رفت.
وی افزود: در بخش نخست کنسرت، پیانوی صدر نوری را ویولون آلتو، فلوت و سازهای کوبه ای همراهی خواهند کرد و در بخش دوم با همراهی صادق چراغی قطعه ساری گلین که برای ارکستر و بالابان تنظیم شده است، اجرا می شود و ارکستر نیز قطعاتی را از ساخته های ایزدی اجرا خواهد کرد.
اثنی عشری ادامه داد: در این برنامه علاوه بر استفاده از شاعران کلاسیک، بر روی اشعاری از شاعران معاصر چون شفیعی کدکنی، سیاوش کسرایی و قیصر امین پور آهنگسازی شده است.
ناصر ایزدی (آهنگساز)، امیر اثنی عشری (خواننده)، بردیا صدر نوری (پیانو و آهنگساز)، صادق چراغی (نوازنده میهمان)، علیرضا دریایی، نیلوفر ابراهیمی، رضا رضاپور، امیر شکرابی، مهشید دولو، بهاره آخوندی، صدیقه شعبانی، امیر شکرابی، نیلوفر هداوند، کامران یعقوبی، محمد حسین غریبی، بردیا صادقی تبار، احمد رضا نیکخو، حمید رضا باقری، حسام استیلایی، حسین واحدی، مازیار چاهی، پدیده نادری، آزاده امیری، امیر حسین طاعی، داریوش حجازی، شاهین زند مقدم، نوید شعبانی زاده و مهدی کریمی به عنوان اعضای ارکستر مهر در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت.

** پخش هفتگی مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد از شبکه تهران
مجموعه شاید برای شماهم اتفاق بیفتد کاری از گروه فیلم و سریال شبکه تهران جمعه هر هفته ساعت 23 پخش می شود.
سری جدید مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد با تولید تعدادی اپیزود جدید هر هفته جمعه ها ساعت 23 پخش و تکرار آن روز بعد خواهد بود.
بنابر این گزارش ، اپیزود " یه دورغ کوچولو " به کارگردانی نوید میهن دوست و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان جمعه 25 مهرماه ساعت 23 پخش می شود.

** سپیدگامان و بررسی راهکارهای موجود برای رفع محدودیت های نابینایان
در روز جهانی نابینایان، ویژه برنامه سپیدگامان از شبکه جهانی صدای آشنا شبکه پخش می شود.
سپیدگامان ضمن شناساندن توانمندی های نابینایان، به بررسی راهکارهای موجود برای رفع محدودیت های این قشر از جامعه، می پردازد.
موسوی، اصلانی و عصمتی، کارشناسان این ویزه برنامه اند.
محمدامین ولایتی سردبیر، تهیه کننده و گزارشگر، و حاجی پور و حسین قائدی گویندگان، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.
سپیدگامان کاری از گروه جامعه و زندگی را روز چهارشنبه بیست و سوم مهر ساعت 14به وقت تهران برابر با ساعت 09:30 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
فراهنگ**9187**1027


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن