تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819242051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسیر تشریفات اداری در شهرداری های تبریز کوتاه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسیر تشریفات اداری در شهرداری های تبریز کوتاه شده است تبریز - ایرنا - مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز گفت: کوتاه کردن مسیر انجام امور و تشریفات اداری و شفاف سازی، یکی از موفقیت های بزرگ شهرداری در ارایه خدمات به مردم است.


ابراهیم کاربالا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهره گیری از فناوری های به روز در ارایه خدمت به مردم در مجموعه شهرداری به طور کامل مشهود است و واگذاری صدور پروانه های ساختمانی، گواهی معامله و حفاری ها و استعلامات کلی به دفاتر پیشخوان خدماتی از جمله این اقدامات است.
وی گفت: برابر ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد شش ماهه اول مجموعه واحد های اجرایی و ستادی شهرداری تبریز در مناطق دهگانه و سازمان های وابسته به این مجموعه مردم نهاد، رضایتمندی عمومی از عملکرد مجموعه مشهود است.
کاربالا با اشاره به این دستاورد مهم، رضایتمندی شهروندان تبریز از عملکرد شهرداری را از نتیجه انجام به موقع، سریع و دقیق پروژهای در دست اقدام عمرانی ، خدماتی و فرهنگی دانست.
مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز اضافه کرد: با توجه به روند رو به رشد عملکرد مجموعه، پیش بینی می شود در ماه های آتی و با اقدامات مجموعه های وابسته به شهرداری شاهد بهره برداری از پروژه های عظیمی در شهر باشیم که تأثیر بسزایی در روان سازی ترافیک شهر و افزایش سرانه فضای سبز خواهد داشت.
کاربالا، درصد بالای تحقق بودجه شهرداری در شش ماهه اول سالجاری را ناشی از افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری تبریز و نشان از اخذ نتیجه مطلوب از ارائه خدمات به شهروندان و در نهایت جلب رضایت عمومی عنوان کرد.
وی افزود: در راستای ارائه بهینه خدمات و با عنایت به دستور شهردار، با ارتقای جایگاه مدیریت بازرسی به اداره کل بازرسی شهرداری تبریز این مجموعه خدمتگذار توانسته پل ارتباطی مستقیمی را با شهروندان برقرار سازد.
وی گفت: برای جمع بندی و پردازش و رفع هرگونه شکایات و مشکلات گزارش شده از طرف مردم و مراجعین، سامانه 137 این اداره کل راه اندازی شده که بلافاصله پس از اخذ موارد از طریق این سامانه و ضبط و ثبت شکایات و پیشنهادات مردمی، موارد دریافتی را به عاملین اجرایی انعکاس و با پیگیری های لازم نتیجه اقدامات انجام یافته را جمع بندی و به اشخاص تماس گیرنده اطلاع داده می شود.
کاربالا افزود: در طول شش ماهه اول سال 50 هزار تماس با این سامانه برقرار شده که به نوعی رسیدگی و رفع مشکل شده اند و تعداد بالای تماس ها نشان از اعتماد شهروندان به این مجموعه را نمایان می سازد.
7233/245


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن