تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821045204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخلوط کنندگان برنج های کم قیمت با برنج طارم محلی به تعزیرات معرفی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هشدار مباشر خرید توافقی انواع برنج مازندران مخلوط کنندگان برنج های کم قیمت با برنج طارم محلی به تعزیرات معرفی می شوند ساری-معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی مازندران با بیان اینکه از حدود 11هزار تن برنج خریداری شده بیش از 300 تن برنج ارقام پر محصول با برنج طارم محلی و هاشمی مخلوط شده بود،گفت:خبره های خرید برنج به راحتی متوجه برنج های اختلاط شده می شوند و متخلفین نیز به تعزیرات معرفی خواهند شد.


"داریوش آقا پور " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنج های تحویلی پس از تعیین شکستگی و قیمت آن از گونی ها خارج و تمامی برنج توسط خبره های برنج بررسی و سپس در اوزان مختلف بسته بندی می شود.
وی با بیان اینکه برخی از عرضه کنندگان که واسطه های بازار برنج هستند از خرید توافقی دولت سوء استفاده می کنند، اضافه کرد: آنان برنج های شیرودی، ندا و خزر را که قیمت آن حدود 50 درصد کمتر از برنج ارقام محلی است را مخلوط و به اسم برنج طارم محلی و هاشمی به شرکت تعاونی تحویل می دهند.
معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی مازندران هشدار داد : تا کنون بسیاری از برنج های مخلوط شده برگشت داده می شود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر برنج مخلوط شده یکی از متخلفین در انبار ضبط و فرد مورد نظر نیز به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده است.
آقاپور اظهار داشت : قیمت توافقی بر پایه زیر 10 درصد شکستگی است و برنج طارم هاشمی به ازای هر کیلو گرم 61 هزار ریال قیمت گذاری شده است.
وی قیمت خرید توافقی برنج "طارم محلی" و" علی کاظمی "را به ترتیب 59 و 52هزارو 500ریال اعلام کرد و اظهار داشت: برنج های ارقام پر محصول "خزر" و"فجر" 35هزارو 500، "شیرودی" و "کشوری" 34هزار ریال ، "گلسار" و" بازرگانی" 29هزار ریال و "ندا" و" نعمت" نیز 28هزارو 500ریال است.
معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی مازندران از کشاورزان خواست محصول خود را در صورتیکه بازار کمتر از قیمت اعلام شده خریداری می کنند را مستقیم به شرکت های تعاونی شهرستانهای محل سکونت خود تحویل بدهند.
استان مازندران 220 هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد که با تولید حدود یک میلیون تن،بیش از 40 درصد برنج کشور را تامین می کند.ک/3
2585/608


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن