تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819716142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست از حمايت از دولت برنمي داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۲۷ق.ظ)
مشاور عالي استاندار کرمانشاه: دست از حمايت از دولت برنمي داريم مشاور عالي استاندار گفت: از ستادهاي حامي دکتر روحاني مي خواهم که ستادهاي قوي و پويا را همچنان حفظ کنند و ارتباط خود را با مشاور استاندار در امور جوانان بيش از پيش مستحکم سازند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه، جعفر همتي در نشست جوانان حامي دولت تدبير و اميد با استاندار کرمانشاه که در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، افزود: با توجه به اينکه در دولت تدبير و اميد از همه نيروهاي معتدل، اصلاحات و اعتدالگرا وجود دارد، بنابراين نبايد اين دولت را دولت اصلاحات بدانيم و کارهايي را که مدنظر دولت اصلاحات بود از اين دولت بخواهيم و اگر اين دولت را دولت اصلاحات بدانيم اشتباه است.
وي با اشاره به مشکلات پيش روي کشور و همچنين تلاش هاي ارزنده صورت گرفته در سطح کشور و استان، اظهار داشت: در طول يکسال گذشته از طرف دولت و تيم مديريتي استان اقدامات خوبي صورت گرفته و با توجه به مشکلات زياد استان نبايد خود را به عنوان طلبکار نشان بدهيم و خدا را شاهد هستم که مسوولين استان طي چند ماه گذشته از هيچ تلاش شبانه روزي براي توسعه استان دست بردار نبوده اند، ضمن اينکه بايد در جريان باشيم دولت با دست خالي دارد کشور را اداره مي کند.
وي گفت: دولت گذشته پاسخ نداد که با 800 ميليارد دلار منابع نفتي چه کار کرد و دولت يازدهم در طول يکسال گذشته به دنبال رفع مشکلات کشور در زمينه مباحث داخلي، خارجي و اقتصاد داخلي است که نهايت اهتمام خود را در اين زمينه بکار گرفته است.
مشاور عالي استاندار با بيان اينکه نبايد از اين دولت انتظار معجزه داشته باشيم، گفت: بارها ديده ايم که به اين دولت مظلوم چه حمله هايي صورت گرفته و اين دولت با چه مشکلات عديده اي روبروست.
همتي يادآور شد: بايد به ياد داشته باشيم از دولتي حمايت مي کنيم که امروز بواسطه تشکيل دولت تدبير و اميد، جوانان قادر هستند آزادانه و شجاعانه حرف هاي خود را بيان مي کنند و در سايت ها هر انتقادي که داشته باشند، منعکس کنند و اين باعث افتخار و سربلندي است که امروز اين آزادي بيان را داريم در حاليکه هشت سال گذشته را نبايد فراموش کنيم.
وي ضمن اينکه از جوانان حامي دولت خواست که سعه صدر داشته باشند، بيان داشت: امروز که به مشکلات استان نگاه مي کنيم بواسطه اعمال مديريت هاي گذشته اکثر کارخانه ها تعطيل و با رکود مواجه هستند، لذا شما حق داريد انتقاد کنيد، اما؛ بايد مشکلات و مسائل پيش روي دولت و مديريت استان را هم ببينيد.
مشاور عالي استاندار گفت: بايد همواره و تا آخر از اين دولت که از استقلال و آزادي بيان حمايت مي کند، حمايت کنيم و بايد در جريان باشيم که همه مديران در سطح استان مورد تأييد استاندار نيستند و خيلي از مديران دولت گذشته هنوز در رأس کار هستند و تا بخواهد تغيير کوچکي صورت گيرد صداي بعضي ها بلند مي شود.
همتي با بيان اينکه همه پروژه هاي مهم و مشکلات استان لحظه به لحظه توسط مديريت ارشد استان پيگيري مي شوند، خاطر نشان ساخت: متأسفانه مشکلات زياد است و از شما مي خواهم که کار و برنامه هاي استاندار را در يک روز رصد کنيد تا مشاهده کنيد که ايشان با چه حجم بالايي از مشکلات روبرو است.
وي گفت: از شما توقع داريم که اميد خود را از اين دولت قطع نکنيد و دقت کنيد که اگر شخصي غير از دکتر روحاني، رئيس جمهور، شود آيا مي توانيد به خواسته هاي خودتان برسيد.
وي تأکيد کرد: که همه موظف هستيم دست از حمايت از اين دولت برنداريم.
مشاور عالي استاندار در پايان گفت: اميدواريم با اقدامات در حال انجام و برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي حل مشکلات بذر اميد و نشاط بيش از پيش در دل همه مردم؛ به ويژه جوانان کاشته شود تا بار ديگر بتوانيم از نام ايران، انقلاب اسلامي و اسلام دفاع کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن