تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819751898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گره کور ترافیک رودهن به دست حمایت دولت باز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رییس شورای اسلامی شهر رودهن عنوان کرد:
گره کور ترافیک رودهن به دست حمایت دولت باز خواهد شد
رییس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: با توجه به تردد ماشین‌های سنگین و بروز بیش از 5 دقیقه حادثه شدید رانندگی در شهر رودهن طی یکسال گذشته خواستار حمایتهای جدی و فوری دولت از احداث جاده کمربندی شمال در شهر رودهن شد.
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانعسگری با بیان اینکه ترافیک یکی از مهمترین چالشهای پیش رو رودهن است،  افزود: با توجه به اینکه شهر رودهن است افزود: با توجه به اینکه شهر رودهن ورودی شمالی شرقی ابرشهر تهران به حساب می‌آید و تردد بخش بزرگی از شهروندان مناطق شمالی و شرقی کشور به پایتخت از این مسیر رخ می‌دهد همواره ترافیک سنگین در این محدوده حاکم است و این در حالی است که رشد جمعیت و مهاجران سرریز تهران به رودهن طی سالهای آتی می‌تواند مشکلات گوناگونی را در بحث ترافیکی به این شهر تحمیل کند.

وی با اشاره به تردد بخش بزرگی از جمعیت کشور در جاده های شهر رودهن ،افزود: پروژه احداث کمربندی شمالی شهر باید از جانب دولت تعریف و حمایت مالی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه احداث این پروژه در توان مالی شهرداری رودهن نیست افزود: شهرداری  و شورای اسلامی شهر رودهن از هیچ تلاشی در جهت کاهش حجم ترافیکی دریغ نکرده است.

وی  افزود: راههایی با دسترسی گوناگون حد فاصل مناطق مختلف شهر یکی از راهکارهای مجموعه مدیریت شهری رودهن جهت کاهش ترافیک بوده است که البته بسیار گستردگی ترافیک تحمیلی به شهر تاثیر محسوس در روانی ترافیک نداشته است.

عسگری در پایان با اشاره به اینکه گشایش گره‌های ترافیکی و ایمن سازی جاده های عبوری از رودهن تنها با توجه دولت به احداث کمربندی شمال شهر موثر خواهد شد خاطر نشان کرد: مردم رودهن چشم‌انتظار حمایت بیشتر دولت تدبیر و امید هستند.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن