تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798774144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقایقی عجیب و غریب در مورد بچه‌پولدارهای خریدار رولز رویس! (تصاویر)


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



حقایقی عجیب و غریب در مورد بچه‌پولدارهای خریدار رولز رویس! (تصاویر)
خریداران رولز رویس در دید اکثر مردم افرادی از خود راضی و به اصطلاح نوک دماغ به بالا هستند که غرور از سر تا پایشان خودنمایی می کند ولی به نظر می رسد مدیران این شرکت لوکس ساز بریتانیایی چنین عقیده ای ندارند.



به این مطلب امتیاز دهید


به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ، شاید متنی که در پیش روی شما قرار دارد بسیار خودخواهانه به نظر برسد و یا اینکه بخواهد صاحبان خودروهای این برند را تافته جدا بافته به نظر برساند اما به هر حال نمی‌توان منکر شد خودروی رولز رویس دارای یک کیفیت جهانی است که بدون شک چشمان هر بیننده ای را در خیابان‌ها به سوی خود جلب خواهد کرد و شاید راننده آن نیز چاره‌ای جز خودخواه جلوه دادن خود در برابر هزاران چشم زل زده به خودرو نداشته باشد.

ریچارد کارتر معاون شرکت رولز رویس و مدیر ارتباطات جهانی این برند بریتانیایی توضیحاتی در مورد خریداران خودروهای این برند داده است که خواندنش خالی از لطف نیست تا ببینیم به نظر مدیران عالی رتبه لوکس‌ترین خودروساز جهان خریداران خودروهای رولز رویس به طور عمده دارای چه ویژگی‌هایی هستند.
 


آنها خودساخته هستند
صاحبان رولز رویس جوانان تازه به دوران رسیده و یا پیرمردان ثروتمند نیستند در عوض تقریبا تمامی‌آنان به طور انحصاری کارآفرین هستند بسیار شبیه به صاحب صنایع چوبی Speratus Group گرت وود و همسرش( تصویر بالا) که در حقیقت در حدود ۸۰ درصد از خریداران رولز رویس خود ثروتمند شده اند و رولز رویس در حقیقت پاداش انان است و کارتر می‌افزاید ۲۰ درصد اغلب باقیمانده نیز افراد مشهور و ورزشکاران هستند.

برای شرکت مشتریان رولز رویس مهم هستند
برای رولز رویس رفتار با هر مشتری مهم است و هر مشتری سفارشی ساخت ماشین را به سلیقه خود می‌دهد و اگر شما خریدار یک رولز رویس باشید نه تنها دیگر در پیچ و خم کارخانه سرگردان نخواهید شد بلکه می‌توانید به صورت کاملا شخصی با اتاس مولر مدیرعامل کارخانه در ارتباط مستقیم باشید که این ارتباط از طریق ایمیل و شماره تلفن است.

اگر برای داشتن یک رولز رویس عجله داشته باشید
تحویل هر رولز رویس بین ۴ تا ۸ ماه به طول می‌انجامد ولی اگر یک آمریکایی خواستار این باشد که زودتر بر پشت یک رولز رویس بنشیند برای آن هم چاره اندیشی شده است.
هر چند غیر معمول است ولی یک نمایندگی در آمریکا این آمادگی را دارد تا به خریدار رولز رویسی که سفارش خود را قطعی نموده است یک رولز رویس تا زمان تحویل ماشین به صورت امانت به او بسپارد تا خریدار بیشتر از این وقت خود را در پشت رول سایر خودروها نگذرانیده و یا اینکه پیاده نماند.
 


خریداران رولز رویس مشکل پسند هستند
هدف رولز رویس فقط کسب و کار فروش ماشین نیست بلکه مشتریان با هزینه بالای پرداختی از ۴۰۰ هزار دلار توقع یک خودرو لوکس با نمادی از موفقیت و پاداش را دارند و به طور فزاینده مشتریان این شرکت سخت گیری و سلیقه‌های گوناگونی برای خرید و شخصی سازی رولز رویس خود دارند.

مشتریان رولز رویس مطالباتی همچون رنگ خودرو همسان با گل خاصی که در حال رشد در باغچه خانه شان است و پدال چوبی از چوب یک درخت خاص در باغ پدربزرگ اجدادیشان را دارند که رولز رویس تا سر حد امکان این خواسته‌ها را برآورده می‌کند.

جالب تر این است که بدانید یک بازیگر انگلیسی معروف برای اینکه رنگ خودرو دقیقا همانی باشد که مورد پسندش است بیش از دو سال زمان صرف کرد تا رنگ خودرویش طبق دلخواهش باشد و برای تحقق این امر بارها و بارها به کارخانه رفت و آمد کرد. مشتری دیگری نیز خواستار برداشتن کیسه‌های ایمنی هوا بوده است که البته رولز رویس به دلایل ایمنی از انجام این کار اجتناب ورزیده است.

خودروسازی: گران ترین رولز رویس ساخته شده نیز مدل جواهر نشان فانتوم بوده است که شامل ۴۴۶ الماس بکار رفته در داخل کابین بود که البته دقیقا قیمت آن مشخص نشده و کارخانه نیز در مورد قیمت آن اظهار نظری نکرده است. جالب است بدانید که جوان ترین خریدار رولزرویس در کشورهندوستان است که فقط ۲۸ سال سن دارد و این شرکت با تولید مدل‌های مقرون به صرفه تر در حال جذب مشتریان جوان تر نیز است تا رولز رویس فقط مخصوص پیرمردها و ثروتمندان کلاسیک نباشد./110 پیگیری کنید: چند نفر ثروتمند در ایران زندگی می‌کنند؟ با 20 میلیون چه خودرویی بخریم؟ +جدول اعلام زمان عرضه پژو 206 تیپ 2 پیکان‌های کف خواب! رنگ بدنه «آبی کاربنی» یعنی این! سود بانکی کاهش می‌یابد حداقل حقوق کارمندان ، 40سال قبل چقدر بود؟ معروف‌ترین ادکلن‌ های مردانه +جدول فروش محصولات پارس خودرو به مناسبت عيد غدير خم سقوط در بازار صرافی و "فلز زرد"  




۲۱/۰۷/۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن