تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رودسر: اصل امامت، موجب پویایی شیعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه رودسر: اصل امامت، موجب پویایی شیعه است رشت - ایرنا - امام جمعه شهرستان رودسر گفت: اصل امامت ، موجب پویایی و بالندگی شیعه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "محمدعلی دستجردی" یکشنبه شب به مناسبت عید غدیر خم و در آیین عمامه گذاری رهپویان فقاهت و تزکیه حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) این شهرستان با مهم خواندن نقش و جایگاه غدیر افزود: بی تردید بین همه ادیان و مذاهب، شیعه پویا و زنده است و همه اندیشمندان و متفکران به این مهم اعتقاد راسخ دارند.
وی ادامه داد: این امامت است که پویایی و بالندگی شیعه را حفظ کرده است.
امام جمعه رودسر دلایل پویایی و زنده بودن شیعه را در پرچم سرخ امام حسین (ع) و دیگری پرچم امام زمان (عج) ذکر و اظهار کرد: همین دو اصل، باعث زنده نگه داشته شدن شیعه بین همه ادیان و مذاهب است.
وی با بیان اینکه حرکت امامت از غدیر آغاز می شود، بیان داشت: ما غدیر را اصل و مرکز وحدت می دانیم و در این زمینه تلاش می کنیم این جریان را به ثبات نهایی برسانیم.
مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) رودسر نیز در این مراسم از تحصیل بیش از 120 طلبه در این حوزه خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور افزود: این تعداد طلبه در رشته های فقه عمومی و زبان انگلیسی و عربی به تحصیل مشغول هستند.
در پایان این مراسم 17 طلبه، ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
7290/695


21/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن