تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان شمالی از ورود وزیر کشور به بحث ساماندهی پارک ملی گلستان خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خراسان شمالی از ورود وزیر کشور به بحث ساماندهی پارک ملی گلستان خبر داد بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی از ورود وزیر کشور به بحث ساماندهی پارک ملی گلستان برای مقابله با آتش سوزی های این مجموعه خبر داد.


به گزارش ایرنا "سیدعلی اکبر پرویزی" عصر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان در بجنورد، گفت: وزیر کشور بتازگی در این خصوص با معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست مکاتبه داشته است.
وی افزود: اکنون مدیریت پارک ملی گلستان در دست استان های گلستان و خراسان شمالی نیست و از تهران مدیریت می شود.
وی با اشاره به این که نباید فقط شاهد آتش سوزی در پارک ملی گلستان باشیم، گفت: از ابتدای امسال هفت نوبت آتش سوزی را در عرصه های مراتع و جنگل های پارک ملی گلستان شاهد بوده ایم.
طبق آمار ارایه شده توسط روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از ابتدای امسال 406 هکتار از عرصه های مرتعی و جنگلی حوزه استحفاظی خراسان شمالی در پارک ملی گلستان در آتش سوخته است.
استاندار خراسان شمالی بر شناسایی روستاهای پرخطر در مسیر عرصه های مرتعی و جنگلی این استان تاکید کرد و افزود: دستگاه های مرتبط نسبت به این امر در کوتاه ترین زمان کرد و برآورد هزینه تهیه خودروهای آتش نشانی را به استانداری اعلام کنند.
پرویزی گفت: برای تهیه خودرو آتش نشانی به منظور استقرار در روستاهای پرخطر از اعتبار دهیاری ها استفاده خواهیم کرد.
به گفته وی اکنون حدود 20 دستگاه خودرو آتش نشانی در مناطق روستایی استان مستقر و آماده ارایه خدمات است.
طبق آمار ارایه شده توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی 434 هزار و 550 هکتار اراضی جنگلی و بیشه زار در این استان وجود دارد. ک/2
623/626


21/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن