تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین بودجه دانشگاه آزاد به سوی منابع غیر شهریه سوق می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تامین بودجه دانشگاه آزاد به سوی منابع غیر شهریه سوق می یابد بجنورد - ایرنا - نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در استان های سه گانه خراسان گفت: بر اساس برنامه بتدریج تامین بودجه این دانشگاه به سوی منابع غیر شهریه ای سوق داده می شود.


به گزارش ایرنا "عبدالمجید حلمی" عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان اظهار کرد: امسال 12 درصد بودجه از محل منابع غیرشهریه ای تامین می شود که این رقم در سال آینده به 20 درصد افزایش خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها به عنوان مراکز تولید علم باید از فعالیت های پژوهشی خود تولید ثروت و درآمد کنند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال آن است که در این بخش سرمایه گذاری کند و دانشجویان مقطع دکترا را به نوشتن رساله در موضوعات کاربردی داخلی ترغیب کند.
حلمی گفت: بعد از تغییرات صورت گرفته در سطوح مدیریتی دانشگاه، سیاست های جدیدی ابلاغ شده که توسعه تحصیلات تکمیلی از آن جمله است که رشته های زیادی در این بخش تصویب شده و امسال خراسان شمالی در هفت رشته دکترا دانشجو گرفته است.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای نخستین بار در استان خراسان شمالی مجوز ایجاد دو رشته دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان دریافت شده است.
عبدالرضا عزیزی از احداث سالن ورزشی برای دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.
فرماندار شیروان نیز با اشاره به رشد علمی خوب این شهرستان گفت: امسال شیروان 61 درصد رشد قبولی در کنکور داشته که این امر نشان از دغدغه والدین و نگاه ویژه آنان به علم و دانش و موفقیت در این عرصه دارد.
فریمان ابراهیم زاده، رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی شیروان، نیز توسعه ملی را در گرو توسعه آموزش عالی دانست و اظهار کرد: نیازی به ارائه عملکرد خود نمی بینم چرا که معتقدم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
در پایان با تقدیز زحمات دکتر از خدمات دکتر فریمان ابراهیم زاده، دکتر محمد قادری مقدم به عنوان رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان معرفی شد.
اکنون سه هزار و 400 دانشجو در 56 گرایش در سه مقطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شیروان تحصیل می کنند. ک/2
7186/626


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن