تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798959681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات اسراییل و داعش باید متوقف شود/ برخی کشورها نباید این جنایات را توجیه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر خارجه لبنان دراجلاس بازسازی غزه در قاهره تاکید کرد جنایات اسراییل و داعش باید متوقف شود/ برخی کشورها نباید این جنایات را توجیه کنند بیروت - ایرنا - « جبران باسیل» وزیر امور خارجه لبنان با تاکید به اینکه « داعش و اسراییل دو روی سکه طرحی تروریستی برای تقسیم منطقه ونابودی ملت های آن هستند»، گفت:جنایات اسراییل و داعش باید متوقف شود و برخی کشورها از توجیه این جنایات دست بردارند.


به گزارش ایرنا، جبران باسیل روزیکشنبه دراجلاس بازسازی غزه در قاهره پایتخت مصر تاکید کرد: کاملا روشن است که اسراییل و داعش با روش های تروریستی و تخریبی درصدد نابودی منطقه هستند بنابر این همزمان باید برای حل قضیه فلسطین و جنگ با داعش اقدام کرد.
وی با بیان اینکه « ما صاحب قضیه فلسطین هستیم و باید این قضیه تا حل نهایی زنده بماند»، با طرح این سئوال که « بازسازی و یا متوقف کردن ویرانگر کدام مهمتر است؟» افزود: باید بسرعت جلوی اسراییل ویرانگر گرفته و جنایاتش متوقف شود.
وزیر خارجه لبنان، هرتلاشی را برای سازندگی و ساختن قابل تقدیر دانست اما خاطرنشان کرد، این برای بار سوم است که بعداز هر جنگ اسراییل علیه فلسطین بویژه غزه جمع شده ایم تا برای بازسازی تصمیم گیری کنیم واگر ماشین ویرانگر اسراییل متوقف نشود بازهم باید شاهد برگزاری این گونه تجمع ها باشیم.
باسیل با تاکید بر ضرورت فوری بازسازی نوار غزه، درعین حال گفت: تا چه زمانی اسراییل باید نابود و ویران کند و ما باید ویرانه ها را بسازیم ، پس برای توقف سریال ویرانگری چاره ای نیست باید ویرانگر را متوقف کرد.
وی با بیان اینکه « فلسطین قضیه اول است و کمک به مردم غزه و بازسازی آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است» افزود: اینها کمترین اقدامی است که می شود برای مردم فلسطین انجام داد اما اقدام بزرگترمتوقف کردن رژیم نژاد پرست اسراییل است.
وزیرخارجه لبنان همچنین خواستار وحدت فلسطینی ها وکمک به دولت وحدت ملی تازه تشکیل شده این کشور شد و اظهارداشت: کشورهای عربی نمی توانند از وظیفه واجب خود در قبال قضیه فلسطین و ملت آن شانه خالی کنند.
جبران باسیل گفت که برخی کشورها نباید اقدات تروریست های تکفیری از جمله داعش را توجیه کنند.
وی با بیان اینکه هیچ توجیهی برای طفره رفتن از نبرد واقعی با داعش و مبارزه نظامی و فرهنگی با این اندیشه تاریک و پدیده خطرناک پذیرفته نیست، گفت که باید به جنایات داعش و بریدن سر بی گناهان پایان داد.
وزیر خارجه لبنان با انتقاد از اقدامات به اصطلاح ائتلاف ضد داعش ، تصریح کرد: آیا باید روزی اجلاسی جهانی برای بازسازی کل خاورمیانه بخاطر جنایات ویرانگر داعش و دیگر گروه های تروریستی تکفیری تشکیل شود؟
جبران باسیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: لبنانی های مقاوم و در راس آنها ارتش قهرمانش بدون اینکه سلاحی مناسب و هواپیمایی جنگنده داشته باشند، مانع پیشروی داعش به داخل خاک خود شده اند.
وی گفت: صاحبان قضیه فلسطین باید با تروریسم تکفیری از جمله داعش مبارزه کنند همانطور که از خاک ، وجود ، تمدن ، ادیان و ارزش های آن دفاع می کنند.
خاورم ** 1324


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن