تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819932829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارکم رمق ماهی فروشان ساری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اولین روز صید ماهیان استخوانی دریای خزر بازارکم رمق ماهی فروشان ساری ساری - ایرنا - با آغاز فصل صید ماهیان استخوانی دریای خزر در سواحل مازندران انتظار می رود که بازار ماهی فروشان رونق بگیرد اما در اولین روز آغاز صید بازار ماهیان فروشان ساری کم رمق و خلوت بود.


به گزارش ایرنا از امروز بیستم مهرماه 54 شرکت تعاونی پره کار صید ماهیان استخوانی را در سواحل استان مازندران آغاز کردند و تا بیستم فروردین سال آینده این کار را ادامه می دهند.
بازار ماهی فروشان ساری امروز اگر چه با ورود ماهی تازه دریای خزر از انواع کفال ، سفید و سایر انواع ماهیان رنگ و بوی پاییز و فصل صید را پیدا کرد و حجره های ماهی فروشان با وجود ماهیان دریایی جلوه دیگری پیدا کرد اما خلوت بودن بازار حکایت از چیز دیگری دارد.
اواخر سال گذشته دامپزشکی استان مازندران اعلام کرد به دلیل مشاهده آلودگی در ماهی کفال دریای خزر توصیه می شود شهروندان تا اطلاع ثانوی از خوردن این ماهی استخوانی خودداری کنند.
با اعلام این خبر بازار این نوع ماهی کمی دچار تشویش شد و مردم با احتیاط از بازار ماهی خرید می کردند و بازار فروش ماهیان پرورشی رونق بیشتری گرفته بود.
با این حال قضاوت در خصوص خلوت و کم رونق بودن بازار در اولین روز آغاز فصل صید کمی زود است و شاید روزهای آینده بهتر بتوان در این خصوص قضاوت داشت.
گزارش خبرنگار ایرنا از بازار ماهی فروشی ساری حاکی است که هم اکنون قیمت ماهی کفال با وزن های متفاوت ( ریز ، متوسط و درشت ) از 85 تا 250 هزار ریال و ماهی سفید 250 هزار ریال به فروش می رسد.
همچنین ماهی پرورشی آزاد ( فتیفاک ) با وزن بالای دو کیلوگرم 60 هزار ریال و کمتر از یک کیلوگرم 30 هزار ریال به فروش می رسد.
در بازار ماهی فروشان ساری قیمت ماهی پرورشی کپور بالای یک کیلوگرم 110 هزار ریال می باشد.
به نظر می رسد با ورود ماهی دریایی قیمت ماهیان پرورشی نسبت به روزهای گذشته اندکی با کاهش مواجه شده است.ک/3
608


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن