تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820726376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كانون‌هاي امداد و نجات روستايي در مازندران فعال می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران ولی پور:
كانون‌هاي امداد و نجات روستايي در مازندران فعال می‌شوند
بهشهر - خبرگزاری مهر: مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت: فعال كردن كانونها و كميته‌هاي امداد و نجات روستايي در اولويت كار امدادي ما است تا در جهت آموزش به روستاييان تلاش كنيم.



به گزارش خبرنگار مهر، مهدي ولي پور ظهر یکشنبه در حاشيه برگزاري مانور امداد و نجات زلزله و آوار در بهشهر در گفتگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه در بخش امداد و نجات روستايي و آموزش به روستاييان كمترين حضور را داشته ايم كه اين مسئله با قوت و با فوريت انجام مي شود تا روستاييان نيز از اين خدمات بهره مند شوند.
 
وي با بيان اينكه  از سه‌شنبه هفته جاري آغاز هلال احمر در روستاها و آموزش هاي لازم امداد و نجات را در مازندران خواهيم داشت ادامه داد: اين آموزش در مرحله اول در سطح دهياري ها و با حضور دهياران و شوراها و سپس در بين مردم انجام مي شود.
 
ولي پور خاطر نشان كرد: با توافق هلال احمر و آموزش و پرورش نيز كانونهاي دانش آموزي در مدارس فعال مي شوند كه سال گذشته 27 هزار دانش آموز در طرح دادرس در سطح مدارس استان آموزش امداد و نجات را فرا گیرند. 
 
مدير عامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت:  هدف از اجرای طرح دادرس را ترویج فرهنگ سلامت و آموزش امداد و نجات به دانش‌آموزان در مواجهه با بلایای طبیعی، حوادث غیر طبیعی و انسانی است.
 
وی افزود: در این طرح مواردی از قبیل پناه‌گیری و تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، شناخت نقاط امن، حمل مصدوم، اطفای حریق و چادر زنی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. 
 
ولي پور هفته كاهش اثرات بلايايي طبيعي را بهانه اي براي توجه و اهتمام بيشتر مردم و مسئولان به مقوله حوادث طبيعي و راهكارهاي كاهش خسارات ناشي از آن عنوان كرد و يادآور شد:  به منظور كاهش خسارات بحران، بايد همه دستگاههاي عضو مديريت بحران با توسعه تجهيزات و قابليت هاي امدادي خود درجهت آموزش شهروندان تلاش كنند.



۱۳۹۳/۷/۲۰ - ۱۵:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن