تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806777680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رازهاي «شهرام شکوهی» به روايت همسرش


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: رازهاي «شهرام شکوهی» به روايت همسرش



موسيقي ما: شهرام شکوهي مي گويد: وجود ملودي در زندگي واقعا به من انگيزه داد. وقتي شما خانواده داريد و مسئوليت آنها بر‌عهده شماست هر کاري که انجام مي‌دهيد براي خوشبختي آنهاست؛ اگر من آدم مجردي باشم که هيچ هدفي در زندگي نداشته باشم، ممکن است به جاي اينکه يک مسير حساب شده را طي کنم، خيلي دلبخواهي کار ‌کنم.

بنابراين داشتن خانواده باعث مي‌شود منسجم‌تر کار کنيد؛ اين همان هنرمند متعهد است. وقتي شما نگران بچه خودتان باشيد که گرفتار فلان آفت نشود، خب طبيعتا اين نگراني فردا براي همسايه شما هم به وجود مي‌آيد؛ در يک جمله: اگر براي خانواده خودت نگراني داشته باشي براي همه افراد جامعه هم نگراني.

مردها بي‌انصاف هستند!
دلارام: مردها کلا بي‌انصاف هستند و هرقدر که به آنها کمک کنيد باز هم به نظرشان شما کم‌کاري کرده‌ايد. هرقدر هم از خودگذشتگي کنيد باز هم توقع مردها بيشتر است؛ البته من اين را در مورد شهرام نمي‌گويم چون اصلا چنين آدمي نيست و هميشه قدردان بوده اما من هميشه از خيلي چيزها که مربوط به خودم مي‌شده، گذشتم تا کمک حال شهرام باشم و خيلي از مواقع به دليل اينکه درگير بوده از خيلي تفريحاتي که دوست داشتم با هم داشته باشيم گذشتم و با روي خوش با اين قبيل مسائل برخورد کردم تا فشار کمتري به شهرام وارد شود و بتواند در کارش پيشرفت کند؛ مثلا در غذا درست کردن بايد احتياط کنم و از ادويه‌جات و غذاهاي سرخ‌شده استفاده نکنم تا به حنجره‌اش آسيبي وارد نشود؛ هرچند که خيلي قدرشناس است اما فکر مي‌کنم يک جاهايي مي‌توانسته منصف‌تر باشد. البته بي‌انصافي هم نمي‌شود گفت چون به‌نوعي، خصلت آقايان است که متوقع هستند.

ماجراي چاي روز خواستگاري!
دلارام: شهرام خيلي چاي‌خور است و من هم با فلسفه چاي ريختن روز خواستگاري مشکل دارم. روز خواستگاري وقتي قرار بود چاي بياورم به مادرم گفته بودم که چاي را در آشپزخانه در استکان‌ها بريزد و آماده کند. بعد از چند دقيقه من به آشپزخانه رفتم و چاي را آوردم و همه چيز طبق برنامه‌ پيش رفت و چون آن موقع‌ها نمي‌دانستم که شهرام خيلي چاي‌ دوست دارد، فکر نمي‌کردم چند دقيقه بعد دوباره چاي بخواهد. وقتي شهرام دوباره چاي خواست، به آشپزخانه رفتم و ديدم زير کتري خاموش است و از همان چاي که يخ کرده بود، يک استکان ريختم و براي شهرام آوردم و با نگاه منظورم را به او رساندم که در جمع به روي خودش نياورد چاي يخ کرده و شهرام خيلي خوب فيلم بازي کرد و طوري چاي را خورد که کسي متوجه نشد!

موفقيت در موسيقي با همراهي همسر!

شهرام شکوهي: بدون وجود دلارام ادامه فعاليت در زمينه موسيقي براي من امکان‌پذير نيست. چون موسيقي اصلا کاري معمولي نيست؛ هم از نظر بازخوردهايي که در محيط بيرون از خانه وجود دارد که معمولا در روابط خانوادگي مشکل ايجاد مي‌کند و هم نوع کار. به عنوان مثال يکي از مواردي که در گذشته دلارام با آن مشکل داشت ساعت کاري من بود. چون کار موسيقي تازه از ساعت ۹ شب شروع مي‌شود و تا ۶ صبح ادامه دارد و مثل يک کار اداري نيست که ساعت کار مشخصي داشته باشد. ممکن است کسي که در اين زمينه فعاليت مي‌کند يک ماه کامل در خانه باشد اما ۲ ماه اصلا نتواند به خانه بيايد. به هر حال اين اتفاقات وجود دارد؛ مثلا در روند توليد آلبوم علاوه بر اينکه حضور فيزيکي نداري، حتي مواقعي هم که هستي، درگيري فکري داري و اينجا خانواده بايد تحمل کند.

دلارام: رابطه ما به دليل اعتمادي که در آن وجود دارد خيلي کم دچار مشکل مي‌شود چون رابطه من و شهرام مثل رابطه ۲ دوست صميمي است و اگر جايي مشکلي پيش بيايد با هم صحبت کرده و مشکل را حل مي‌کنيم.

کار مشکل زا نيست!
دلارام: به نظر من در زندگي مشترک شهرت خيلي اهميت ندارد چون بستگي به ذات آدم دارد که در زندگي چه رفتار و اخلاقي داشته باشد. وقتي کسي تعهد دارد، ديگر شهرت داشتن يا نداشتن خيلي نمي‌تواند در نحوه زندگي او تاثيري داشته باشد اما بالاخره يکسري مشکلات خواه‌ناخواه وجود دارد که خوشبختانه تا به امروز توانسته‌ايم آن را مديريت کنيم.

مشکل از خانمهاست يا آقايان؟
شهرام شکوهي: اعتماد نداشتن، اصولا مشکل خانم‌هاست. بيشتر خانم‌ها هستند که اعتماد ندارند اما من هميشه به دلارام اعتماد داشته‌ام.

دلارام: اتفاقا من با اين حرف مخالفم چون آقايان کارهايي مي‌کنند که باعث مي‌شود خانم‌‌ها بدبين شوند و اصولا خانم‌ها از اول اينطوري نبودند. اگر مشکلي وجود داشته باشد که زن و شوهر، يک مقدار نسبت به هم بدبين شوند مطمئنا يکي از طرفين بايد کوتاه بيايد تا مشکل حل شود اما در مورد رابطه ما خوشبختانه چنين مشکلاتي تا به حال نداشته‌ايم. مسلما در هر زندگي يک مقدار بالا و پايين وجود دارد اما در همان اوايل در مورد اين موضوعات صحبت کرديم چون به هر حال در اوايل زندگي مشترک شناخت کافي نسبت به هم نداشتيم؛ بنابراين سعي کرديم مسائل را بين خودمان حل کنيم هرچند که در اوايل، فعاليت‌هاي هنري شهرام به شدت امروز نبود؛ بعد از اينکه کمي زمان گذشت و فعاليت‌هاي شهرام حرفه‌اي شد، خب بالطبع مشکلات جديدي به وجود آمد که تعدادي از آنها حل شد اما بعضي از آنها روي هم ماند و تلنبار شد اما خب يک اتفاق همه چيز را تغيير داد و مسير زندگي ما عوض و اعتماد بين ما صد درصد شد.

قوانين توافقي!
دلارام: قبل از ازدواج شهرام از من پرسيد که با شغلش مشکلي دارم يا نه و من هم گفتم نه، چون فکر نمي‌کردم که دايره اين کار وسعت پيدا کند و اوايل يک مقدار هم مخالفت مي‌کردم و خيلي تمايل نداشتم که به صورت حرفه‌اي وارد اين کار شود اما هرچه فکر کردم، ديدم با اين طرز فکر دارم جلوي علاقه و رشد شهرام را مي‌گيرم. وقتي اينقدر در اين زمينه استعداد دارد به خودم اجازه ندادم که اين حق را از او بگيرم؛ بنابراين يکسري قوانين بين خودمان گذاشتيم که تا وقتي طبق اين قوانين پيش برويم مشکلي پيش نخواهد آمد. اين قوانين راجع به رفت‌وآمدها، ساعت‌هاي کار و… که به صورت توافقي بود و قسمت عمده‌اي از مشکلات ما را حل کرده است.

شک از کجا شروع مي‌شود؟
شهرام شکوهي: راستش را بخواهيد من تا به حال به شک کردن فکر نکردم و کلا آدمي هستم که اعتماد کردن را دوست دارم و به نظرم هيچ‌کس دزد نيست مگر اينکه خلافش ثابت شود و خودم هم به دنبال اين نمي‌روم که خلافش به من ثابت شود. هرچند بارها پيش آمده که اشخاصي بوده‌اند که از اعتماد من سوءاستفاده کنند. در چنين شرايطي تنها کاري که مي‌کنم اين است که آن شخص را به طور کامل کنار مي‌گذارم و ارتباطم را با او محدود مي‌‌کنم. به نظر من اصلا آدم بد وجود ندارد؛ حتي کساني که همه مي‌‌گويند آدم بدي هستند، باز هم مي‌تواني در آنها جنبه‌هاي مثبت پيدا کني چون ذات همه آدم‌ها خوب است و همه ذات‌شان را از خداوند گرفته‌اند؛ بنابراين به نظرم آدم بدذات وجود ندارد و شرايط محيط و تربيت خانوادگي است که روي آدم تاثير مي‌گذارد.

هرکسي را بهر کاري ساختند!
شهرام شکوهي: اعتقاد دارم که هرکسي براي کاري به دنيا مي‌آيد. من قبل از موسيقي خيلي چيزها و کارها را امتحان کردم؛ هرچند که در آن زمان هم موسيقي را به صورت تفريحي دنبال مي‌کردم اما هيچ‌کدام از آن کارها براي من ساخته نشده بود و اين کار خوشبختانه تاثير بدي روي زندگي خصوصي من نداشته است؛ به خصوص اينکه در حال حاضر خيلي‌ها من را به قيافه نمي‌شناسند.

زندگي مجردي آرامش ندارد!
شهرام شکوهي: هرکسي در مرحله‌اي در زندگي نياز پيدا مي‌‌کند که ازدواج کند ولي خب، بعضي از تبعات قبل از شهرت باعث مي‌شود از ازدواج کردن فاصله بگيريد يا گاهي آنقدر مشکلات‌تان زياد مي‌شود که باعث مي‌شود تصميم بگيريد آدم ديگري را درگير مشکلات‌تان نکنيد. در کار ما بحث آرامش خيلي مهم است و بايد آرامش فکري داشته باشي تا بتواني روي کارت تمرکز کني و کار خوبي ارائه دهي. معمولا زندگي‌هاي مجردي فاقد اين آرامش است. اثر يک هنرمند درحقيقت آينه‌اي از زندگي و محيط اطراف و خانواده اوست؛ بنابراين اگر يک اثر هنري خوب و دلنشين است، مطمئن باشيد از محيط شکل گرفته که آن هم خوب و دلنشين بوده و بالعکس اگر از يک زندگي پرتلاطم و پردردسر شکل گرفته بود مطمئنا اثر خوبي روي بيننده يا شنونده نمي‌‌گذاشت.




یکشنبه, 20 مهر 1393 ساعت 11:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن