تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798328900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یگان حفاظت دادگستری استان قزوین آغاز بکار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یگان حفاظت دادگستری استان قزوین آغاز بکار کرد قزوین-ایرنا- یگان حفاظت دادگستری استان با حضور "علیرضا طاهری" مشاور رییس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه، رییس یگان حفاظت قوه قضاییه و جمعی از مسوولان قضایی استان آغاز بکار کرد.


به گزارش روابط عمومی دادگستری استان قزوین که روز یکشنبه به ایرنا نمابر شد، رییس کل دادگستری استان در این مراسم وجود یگان حفاظت در مراجع قضایی را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و گفت: با توجه به ماموریت های خاص تشکیلات قضایی و حساسیت های اموری که در این قوه، به عنوان بخش تاثیر گذار نظام صورت می گیرد، وجود یگان حفاظت جهت ایفای ماموریت های محوله حیاتی می باشد.
"جمال انصاری" افزود: از سالیان گذشته قوه قضاییه به دنبال راه اندازی این یگان بوده که خوشبختانه با پیگیری های ریاست قوه حضرت آیت الله آملی لاریجانی و مسوولیت حاج آقا خطیب به عنوان رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، این آرزوی دیرینه محقق شده و بایستی آن را به فال نیک بگیریم.
وی اظهارکرد: امیداوریم این نهاد تازه تاسیس بتواند در انجام وظایف محوله به نحو احسن موفق باشد و در این راستا دادگستری استان حاضر به هر نوع همکاری است.
مشاور رییس مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه نیز در ادامه این مراسم گفت: ایجاد یگان حفاظت قوه قضائیه از 15 سال پیش مطرح شده بود که سال گذشته این مهم محقق و فعالیت آن در مراجع قضایی آغاز شد و از این حیث دادگستری قزوین، هفتمین استان در سطح کشور است که این یگان در آن تاسیس می گردد.
"علیرضا طاهری" افزود: لباس مشخصی نیز برای این یگان به صورت متحدالشکل در سطح کشور تعریف شده است که پس از تصویب، اجرایی خواهد شد.
وی اضافه کرد: یگان های متفرقه ای که پیشتر در ادارات مربوط به قوه قضائیه فعال بوده اند، از این به بعد در قالب یگان حفاظت قوه قضاییه فعالیت خواهند کرد.
رییس حفاظت اطلاعات دادگستری استان قزوین نیز در ادامه این مراسم گفت: دستورالعمل تشکیل یگان حفاظت قوه قضاییه در اجرای ماده 233 قانون برنامه پنجم توسعه سیاسی- اقتصادی- فرهنگی کشور در تاریخ 21 آبان سال 91 به تصویب ستاد نیروهای کل مسلح رسید و این یگان در دادگستریهایی سراسر کشور در حال راه اندازی می باشد.
"محمد قاسمی" افزود: هدف از تشکیل یگان حفاظت در دادگستری ها، انجام بخشی از وظیفه ضابطین دادگستری و حفاظت فیزیکی از کارکنان، اماکن، تاسیسات، اموال، اسناد مدارک و کنترل مبادی ورودی و خروجی، برقراری انتظامات داخلی، تامین انتظامات برای همایش ها و مراسم ها می باشد.
وی خاطرنشان کرد: برای یگان حفاظت قوه قضاییه حدود 20 مأموریت تعریف شده که تاکنون بیشترین توجه به حفاظت فیزیکی بوده و امید است تا از این پس، به همه وظایف توجه ویژه شود.
این مسوول یادآور شد: یگان حفاظت دادگستری ها جزو تشکیلات قوه قضاییه بوده و زیر نظارت حفاظت و اطلاعات دادگستری استان انجام وظیفه می نماید.
قاسمی گفت: در حفظ سلامت هر مجموعه پیشگیری اولین قدم است، بنابراین توجه به مباحث پیشگیرانه در اولویت برنامه های حفاظت و اطلاعات و از جمله یگان حفاظت قرار دارد.
رییس حفاظت اطلاعات دادگستری استان قزوین افزود: راه اندازی یگان حفاظت در دادگستری شهرستانها و حوزه های قضایی استان در دستور کار قرار دارد و به مرور این امر محقق خواهد شد.
در پایان این مراسم، سرهنگ دوم "علی بابایی" به عنوان فرمانده یگان حفاظت دادگستری کل استان قزوین معرفی و بطور رسمی شروع به کار نمود.
7388/ 614


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن