تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816319914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوبانی سند دروغگویی ائتلاف ضد داعش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوبانی سند دروغگویی ائتلاف ضد داعش کرمانشاه - ایرنا - سه سال است گروه داعش در بسیاری از مناطق کشور سوریه جنایات هولناکی را انجام می دهد که نه تنها محکوم نشد و در برابر آن موضعی اتخاذ نگردید، بلکه با تمام وجود از آنان حمایت بعمل آمد.


مرزهای ترکیه به روی هواداران آنها و حضور در سوریه باز و هزینه های آنان از سوی برخی از شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس تامین شد، حمایت علنی سیاسی و کمک های مالی آمریکایی ها و همپیمانان غربی کاخ سفید از این گروه امری مخفی نیست و بارها توسط مقامات سیاسی و نظامی آمریکا به آن اذعان شده است.
خبرها حکایت از آن دارد که بیمارستانهای ترکیه و رژیم صهیونیستی به روی مجروحان این گروه باز بوده و آنان را مداوا می کنند.
از منظر اعضای ائتلاف ضد داعش، آنچه در خاک سوریه توسط این گروه انجام شده و می شود، نه تنها جنایت نبوده و نیست بلکه عین مبارزه برای آزادی و مخالفت با استبداد است؟! آن حمایت های پیدا و پنهان کار را به جایی رسانید که دست پروردگان آمریکا، ترکیه، عربستان و....امروز در عراق زنان و کودکان را در برابر دوربین خبرنگاران سر می برند و شبکه های تلویزیونی غرب این صحنه های دست پروردگان خود را در راستای مخدوش کردن چهره اسلام و پیشبرد سیاست ‹‹اسلام هراسی›› به سراسر جهان مخابره می کنند.
همزمان با اجرای این سیاست شیطانی، خود را حامی مردم مظلوم عراق قلمداد کرده و ائتلاف ضد داعش تشکیل می دهند، ائتلافی که بانیان وسردمداران آن، خود از حامیان و ایجادکنندگان این گروه خون آشام و قسی القب هستند.
از همان ابتدای زمزمه تشکیل این ائتلاف، دولت جمهوری اسلامی ایران با آن مخالفت کرد، هرچه زمان می گذرد حقانیت سیاست ‹‹تهران›› در این زمینه بیشتر نمایان می شود.
وزارت خارجه آمریکا تعداد کشورهای عضو و حامی ائتلاف ضد داعش را 54 کشور اعلام کرده، چندین روز است کوبانی در مرز سوریه و ترکیه زیرآتش شدید و حملات بی وقفه گروه داعش قرار دارد و ترکیه که یکی از پایگاههای مهم سازمان آتلانیتک شمالی ‹‹ناتو›› می باشد، تانک هایش در یکصد متری کوبانی مستقر است، در شهر کوبانی غوغایی برپاست، هزاران زن و کودک وغیرنظامی آواره شده و مجبور به ترک خانه های خویش شده اند، با وجود چندین شبانه روز محاصره و فرود باران گلوله ها، مدافعان شهر به نبردی قهرمانانه روی آورده اند.
ائتلاف ضد داعش علی الظاهر برای مقابله با پیشروی ها و از بین بردن و یا حداقل کاهش جنایات آنها شکل گرفت اما آنچه در عرصه عمل مشاهده می شود، خلاف آن همه تبلیغات پرسر و صدا را نشان می دهد.
قدرتمندترین ارتش دنیا در اختیار ایالات متحده آمریکا است و این ارتش در بسیاری از نقاط خشکی جهان و پهنه دریاها، دارای پایگاههای نظامی و ناوگان های مجهز است اما ظاهرا از پس گروهی که خود ایجاد کننده آن است، بر نمی آید.؟
اینک ‹‹کوبانی›› در آتش تحجر، بربریت و حیوانیت داعشی ها در حال سوختن است و پولها و آموزش های نظامی و امکانات اطلاعاتی غربی ها و متحجرین عرب، بسان بنزین این آتش وحشی گری را شعله ورتر می نماید.
بدون تردید آنچه این روزها در شهر کوبانی سوریه در حال وقوع است حاوی پیام های مختلفی است:
از یک طرف مقاومت مظلومانه اما قهرمانانه مدافعان این شهر، جهانیان را به تحسین واداشته است، از طرف دیگر و در صورت عدم توجه جدی جامعه بشری، سایه شوم وقوع یک کشتار بی رحمانه و اقدامات ضد انسانی دیگری را بر فراز منطقه نشان می دهد.
مهمتر آن که اوضاع کنونی کوبانی و سکوت شرم آور و بی تحرکی وعدم اقدام قاطع مدعیان مبارزه با داعش و ارتش ترکیه که نظاره گر قتل عام ساکنان این شهر هستند، «سند» دروغگویی ائتلاف ضد داعش است.
اینکه در طول 24 ساعت هواپیماهای این ائتلاف سه الی چهار حمله داشته باشند، تنها برای خالی نبودن عریضه وحرکتی نمایشی است.
ملتهای آزاده جهان هرگز حمایتهای غربی ها و شیوخ حاکم بر برخی از ممالک عربی از قاتلین زنان و کودکان حمص، حما، کوبانی، موصل، شنگال و سایر مناطق تحت اشغال و در محاصره دست پروردگان آمریکا و رژیم صهیونیستی فراموش نخواهند کرد.
کرم محمدی


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن