تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده فاروج: سرشماری فرصتی برای تکمیل مختصات روستاها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده فاروج: سرشماری فرصتی برای تکمیل مختصات روستاها است فاروج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها و دهیاران از فرصت سرشماری کشاورزی برای تکمیل مختصات روستاهای خود استفاده کنند.


به گزارش ایرنا "هادی شوشتری" روز شنبه در همایش سرشماری کشاورزی شهرستان فاروج افزود: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه کشور، توجه به لزوم داشتن مختصات اصلی نواحی شهری و روستایی برای لحاظ در این برنامه، بیشتر احساس می شود.
وی افزود: بخش کشاورزی یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار کشور است که برنامه ریزی کلان کشور بر اساس آمارهای 4 بخش کشاورزی، صنعت، خدمات و نفت صورت می گیرد.
شوشتری با اشاره به اینکه هر استان ویژگی های خاص خود را دارد، افزود: نظام برنامه ریزی نیز باید با توجه به این ویژگی ها و براساس آن عمل کند.
فرماندار فاروج گفت: آمارهای ارائه شده از سوی کشاورزان در بعضی روستاها با آماری که در سرشماری آزمایشی سال گذشته جمع آوری شد، مغایرت دارد.
امان الله خدمتگزار افزود: مقایسه آماری که دستگاههای مربوط از حوزه کشاورزی شهرستان جمع آوری کرده اند با آمارهایی که از آغاز اجرای طرح سرشماری به دست آمده، نشانگر آن است که این دو رقم گاه مغایرت بسیاری با هم دارد.
وی با تاکید بر همراهی آمارگیران از سوی شوراها و دهیاران گفت: در بعضی روستاها عملکرد دست اندرکاران این بخش ضعیف بوده است.
خدمتگزار با ابراز نگرانی از نادرستی آمارهای ارائه شده، گفت: کشاورزان به دولت اعتماد کنند و مطئن باشند که آمارها ربطی به یارانه یا مالیات ندارد.
شهرستان 52 هزار نفری فاروج در 90 کیلومتری شرق بجنورد واقع است. ک/2
7187/626


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن