تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820646554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام حافظ به مردم جهان، دوستی و انسانیت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیام حافظ به مردم جهان، دوستی و انسانیت است شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: حافظ متعلق به تمام مردم جهان است و این شاعر پارسی پیام دوستی و انسانیت برای ملت های مختلف جهان به ارمغان دارد.


به گزارش ایرنا محمد احمدی شامگاه شنبه در ویژه برنامه بزرگداشت یادروز حافظ در جوار آرمگاه این شاعر نامی کشورمان بیان کرد: حافظ برای دوستی ملت ها شعر سروده است که اگر این شعر در جامعه بشری نهادینه شود دشمنی و کیته توزی در جهان وجود نخواهد داشت.
وی افزود: حافظ مایه افتخار همه مردم جهان است زیرا پیام های عشق، دوستی و محبت در اشعار او موجود است.
احمدی با بیان اینکه باید شخصیت و عرفان حافظ الهام بخش همه نسل ها باشد اظهارداشت: نباید تنها به خواندن اشعار حافظ بسنده کنیم بلکه باید به حافظ اقتدا کرده حافظ گونه زندگی کنیم.
وی اضافه کرد: صرف تشکیل گردهمایی و بیان اشعار حافظ ما را به جایی نمی برد بلکه باید اشعار این شاعر بلند آوازه را با دقت بررسی و تفسیر و الگو گرفت زیرا اشعار حافظ می تواند به ما زندگی انسانی ببخشد.
احمدی ادامه داد: جوانان و آیندگان کشور و جهان باید از اشعار حافظ درس گرفته و این میراث غنی معنوی را به نسل های بعد منتقل کنیم.
ویژه برنامه یادروز حافظ در آرامگاه این شاعر بلند آوازه کشورمان با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. ک/2
7374/7382/ 675


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن