تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798421088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخليه و بارگيري 985 هزار تن کالا در بندر شهيد باهنر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۶ب.ظ)
تخليه و بارگيري 985 هزار تن کالا در بندر شهيد باهنر معاون عمليات اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر از تخليه و بارگيري حدود 985 هزار تن کالاي نفتي و غيرنفتي و همچنين دو و نيم برابر شدن حجم عمليات کانتينري در اين بندر طي شش ماهه نخست سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم عسکري نسب با تشريح گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال جاري، ميزان تخليه و بارگيري کالا در بندر شهيد باهنر از ابتداي سال جاري تا ابتداي مهرماه جاري را بالغ بر 985 هزار و 178 تن کالاي نفتي و غيرنفتي اعلام کرد.
وي پيش‌بيني کرد: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته ميزان تخليه و بارگيري کالا در بندر شهيد باهنر تا پايان سال به دو ونيم ميليون تن برسد.
به گفته معاون عمليات اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر، طي مدت مذکور، بيش از 572 هزار و 162 تن کالاهاي غير نفتي و 28 هزار و 470 تن کالاي نفتي از اين بندر صادر شد که به ترتيب 5 و 231 درصد افزايش داشته است.
وي ادامه داد: مواد شيميايي، کشاورزي، مواد معدني، قير، ميوه و تره بار، مواد پروتيني، آهن آلات و مصالح ساختماني کالاهاي صادراتي از بندر باهنر به کشورهاي حاشيه جنوبي خليج فارس وکشورهاي حوزه اقيانوس هند بوده است.
عسکري نسب خاطرنشان کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون، 97 هزار و 508 تن کالاي غير نفتي به اين بندر وارد شده که 15 درصد کاهش يافته است.
به گفته وي، برنج، خشکبار، مصالح ساختماني، خودرو، پارچه، لوازم خانگي و ماشين آلات راهداري از جمله کالاهاي وارداتي است که از طريق بندر شهيد باهنر روانه بازارهاي داخلي کشور مي شود.
معاون عمليات اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر از ترانزيت71 هزار و 647 خودرو از طريق اين بندر طي شش ماهه نخست امسال خبر داد و اضافه کرد: امسال در بخش عمليات کانتينري اين بندر يکهزار و 604 تي اي يو تخليه و بارگيري صورت گرفته که رشد دو و نيم برابري داشته است.
وي گفت: طي مدت يادشده، دوهزار و66 تردد شناور در اين بندر ثبت شده که در اين بخش شاهد افزايش 103 درصدي ترددها هستيم.
عسکري نسب افزود: از ابتداي سال جاري تا ابتداي مهرماه، يک ميليون و 499 هزار و903مسافر از طريق دو بندر شهيد باهنر و شهيد حقاني که تحت مديريت اين اداره است، جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزايش دارد.
معاون عمليات اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر با اشاره به آخرين آمار سفرهاي دريايي به مقصد کشورهاي حاشيه جنوبي خليج فارس نيز به ثبت گفت: جابجايي بيش از 23 هزار و 630 مسافر در مسير دريايي کشورهاي حوزه خليج فارس و بندر شهيد باهنر طي سال جاري به ثبت رسيد.
لازم به ذکر است، برخورداري از 12 پست اسکله، دسترسي به آبهاي آزاد، نزديکي به کشورهاي حاشيه خليج فارس، اتصال به کريدور شمال-جنوب از طريق شبکه‌ بين‌المللي جاده‌اي، آبخور مناسب براي پهلوگيري انواع شناورها، بندر شهيد باهنر را به يک پايگاه تجاري راهبردي و مهم در منطقه تبديل کرده است.
گفتني است، بندر شهيد باهنر از پايانه هاي دريايي مناسب در راهگذر ترانزيت منطقه براي ترکيه، روسيه، آذربايجان، قزاقستان، ترکمنستان و عراق است.
از سوي ديگر، بندر شهيد باهنر با برخورداري از سالن مسافري بين المللي استاندارد علاوه بر ميزباني از کشتي هاي کلاس کروز، سالانه پذيراي تعداد زيادي گردشـگر و مسـافر بين المللي است؛ به طوري که سفرهاي دريايي خارجي به صورت سه روز در هفته از طريق اين بندر انجام مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن