تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820759594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسلمانان براي حفظ وحدت به مشترکات تکيه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۴۵ب.ظ)
آيت الله مکارم شيرازي: مسلمانان براي حفظ وحدت به مشترکات تکيه کنند آيت الله مکارم شيرازي با بيان اينکه مشترکات بين مذهب تشيع و زيديه نسبت به تشيع و اهل سنت بيشتر است، گفت: بين ما و شما که داراي مذهب زيديه هستيد تمسک به قرآن و اهل بيت(ع) مشترک است بنابراين بايد به قرآن بيشتر تمسک داشته باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله ناصر مکارم‌شيرازي در ديدار علما و طلاب يمني اظهار کرد: خداوند را شاکر هستيم که جزو محبان اهل بيت(ع) قرار گرفته‌ايم و از امر آنها اطاعت مي‌کنيم.
وي با بيان اينکه در آيات قرآن بر جهاد و اخلاص تاکيد شده است، خاطرنشان کرد: خداوند انسان‌هاي مخلص را هدايت مي‌کند تا به آنچه مي‌خواهند برسند.
اين مرجع تقليد با بيان اينکه برادران يمني مجاهد و مخلص هستند، گفت: وعده الهي شامل حال شما شده و پيروزي نصيب شما مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: دو نوع هدايت داريم، در نوع اول خداوند در هدايت انسان‌ها راه و روش را نشان مي‌دهد و در نوع دوم بستگي به هدفي دارد که ما انتخاب مي‌کنيم.
آيت‌الله مکارم شيرازي با بيان اينکه امروز مردم عالم به سوي اسلام هجوم آورده‌اند، گفت: بين ما به عنوان مسلمانان و اين مردم بايد اتحاد وجود داشته باشد و اين بهترين کار است.
وي خاطرنشان کرد: کساني که از گمراهان پيروي مي‌کنند، عذاب الهي بر آنها نازل مي‌شود.
استاد حوزه علميه با اشاره به شرايط کنوني کشورهاي اسلامي گفت: اکنون در همه بلاد اسلامي اختلاف وجود دارد و اسرائيل و آمريکا کنار ايستاده‌اند و نگاه مي‌کنند.
وي يادآور شد: مشترکات بين مذهب تشيع و زيديه نسبت به تشيع و اهل سنت بيشتر است، بين ما و شما که داراي مذهب زيديه هستيد، تمسک به قرآن و اهل بيت(ع) مشترک است بنابراين بايد به قرآن و اهل بيت(ع) بيشتر تمسک داشته باشيم.
آيت‌الله مکارم شيرازي با اشاره به حج مسلمانان گفت: در بيت‌الله الحرام همه مسلمانان مانند يکديگر هستند و مشترکات فراواني در اين زمينه وجود دارد و در احکام داراي اختلاف کمي هستند، بنابراين بايد روي مشترکات تکيه کنيم.
وي خاطرنشان کرد: شما با آمدن به شهر قم علاوه بر زيارت با نشانه‌هايي مواجه مي‌شويد و از جمله اين نشانه‌ها اين است مباحثي که دشمنان عليه کشور ايران مطرح مي‌کنند، دروغ است.
اين مرجع تقليد گفت: اميدواريم که جمع علماي يمني سالم به وطن خود بازگردند و بدانيد که خداوند دعاي شما را اجابت کرده و شما را بر دشمنانتان پيروز مي‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن