تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820657744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره گردشگری آفتابگردان در سنقر و کلیایی با هدف برندسازی این محصول برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جشنواره گردشگری آفتابگردان در سنقر و کلیایی با هدف برندسازی این محصول برگزار می شود کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره گردشگری آفتابگردان به میزبانی شهرستان سنقر و کلیایی با هدف برندسازی تخمه آفتابگردان سنقری در کشور و حتی جهان، خبر داد.


"علی فعله گری" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد که سومین جشنواره گردشگری آفتابگردان، روز سه شنبه ( 22 مهر) برگزار می شود.
وی افزود: سنقر و کلیایی یکی از قطب های تولید آفتابگردان در کشور است و این جشنواره نیز به همین دلیل در این شهرستان برگزار می شود که بتواند تخمه آفتابگردان این منطقه را به عنوان یک برند برتر کشوری و حتی در سطح جهانی به گردشگران معرفی کند.
فعله گری گفت: تاکنون دو دوره از این جشنواره برگزار شده و سومین جشنواره آفتابگردان هم قرار است در بقعه مالک که از آثار شاخص تاریخی شهر سنقر است، برگزار شود.

** برنامه های جانبی جشنواره آفتابگردان سنقر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهارکرد: در این جشنواره، بازی های بومی محلی منطقه نیز اجرا و نمایشگاهی از صنایع دستی شاخص این منطقه به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.
وی یادآور شد: برپایی سیاه چادر و نمایش زندگی ساده و بی آلایش عشایر منطقه، پخت غذا و شیرینی های محلی، اجرای موسیقی زنده محلی و ... از دیگر بخش های سومین دوره از جشنواره آفتابگردان در شهرستان سنقر و کلیایی خواهد بود.
فعله گری تاکید کرد: هر چه بتوانیم ظرفیت ها و داشته های خود را به گردشگران از راه های مختلف معرفی کنیم، بی شک در زمینه جذب گردشگران بیشتر هم موفق خواهیم بود.
571


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن