تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818898497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس جمهوری: ضعف مدیریت به پروژه های حوزه گردشگری لطمه زده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون رییس جمهوری: ضعف مدیریت به پروژه های حوزه گردشگری لطمه زده است یاسوج - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: ضعف مدیریت و نبود نظارت در سالهای گذشته به پروژه های مختلف به ویژه حوزه گردشگری لطمه زده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا " مسعود سلطانی فر " روزشنبه در جریان دیدار از موزه یاسوج افزود: به عنوان مثال پروژه ساخت این موزه که باید در زمان مقرر به بهره برداری می رسید اما همچنان ناتمام باقی مانده است.
وی با اشاره به اینکه تکمیل موزه یاسوج به 15 میلیارد ریال نیاز داردگفت: پنج میلیارد ریال از سوی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و پنج میلیارد ریال دیگر توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای ادامه کار ساخت این موزه اختصاص یافته است.
سلطانی فر افزود: پروژه موزه یاسوج با دوهزارو 700 متر مربع زیربنا اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار کافی باید تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.
سلطانی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت موزه یاسوج از سال 86 آغاز و به دلیل برخی مشکلات حدود دو سال راکد ماند افزود: از ابتدای کار دولت تدبیر و امید این پروژه فعالیت خود را با شتاب بیشتری آغاز کرده است.
وی در دیدار از دهکده سنتی و اقامتگاه تفریحی پارک جنگلی یاسوج نیز گفت: این پروژه در سه فاز به مساحت هشت هکتار و زیربنای یک هزار و 800 متر مربع ساخته می شود.
سلطانی فر افزود: دهکده سنتی مزبور شامل واحدهای اقامتی خانوادگی و عمومی، رستوران، سالن آمفی تئاتر، سکوهای نشیمن ، پارکینگ ، بازاچه محصولات عشایری و پیست اسب سواری است.
وی اعتبار اولیه این پروژه را 63 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای اجرای کامل هرسه فاز این طرح 150 میلیارد ریال نیاز است.
سلطانی فر افزود: فاز نخست این پروژه باید تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.
وی گفت: تاکنون برای فراهم کردن برخی زیرساخت ها در این پارک هفت میلیارد ریال هزینه شده و امسال نیز از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری چهار میلیارد ریال اختصاص یافته است.
سلطانی فر افزود: هشت هکتار از پارک تفریحی جنگلی یاسوج که اینک برای ساخت اقامتگاه تفریحی اختصاص یافته باید به بخش خصوصی واگذار شود.
عملیات اجرایی ساخت دهکده سنتی و اقامتگاه تفریحی پارک جنگلی یاسوج پنجم مهر امسال با حضور "سمیع الله حسینی مکارم "معاون توسعه و مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور و جمعی از مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج آغاز شد.
870 هکتار از عرصه های منابع طبیعی پارک جنگلی یاسوج جداسازی شده که 70 هکتار آن بدون پوشش جنگلی بوده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران طرح های گردشگری است.
538/671/7533


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن