تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815482367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایت امن ترین سنگر در مقابل فتنه های دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: ولایت امن ترین سنگر در مقابل فتنه های دشمنان است تهران - ایرنا - جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنگر ولایت را امن ترین سنگر در مقابل تهاجمات و فتنه های دشمنان دانست و گفت: در این سنگر هیچ موشک فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اعتقادی و اخلاقی دشمن اثر نخواهد داشت.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی سپاه، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» در آیین افتتاحیه سی وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی سپاه که با حضور فرماندهان، مسوولان و پایوران این نیرو برگزار شد، عنوان کرد.
وی حقیقت اسلام را در دو محور قرآن و عترت برشمرد و تصریح کرد: اسلام زمانی به تأیید الهی رسید تا به عنوان سبک زندگی انسان ها در همه عرصه ها عرضه شود که بر تمسک به قرآن و ولایت تأکید کرد و آنها را دو جزء تفکیک ناپذیر خواند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید براینکه سنگر ولایت امن ترین سنگر در مقابل تهاجمات و فتنه های دشمنان است، افزود: افرادی که نگرانند که از صراط مستقیم خارج شوند و در تهاجمات، فتنه ها و توطئه های دشمنان گرفتار شوند، باید سنگر ولایت را برگزینند زیرا در این سنگر هیچ موشک فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اعتقادی و اخلاقی دشمن اثری نخواهد داشت. دشمن در مقابل تمسک به قرآن و ولایت نمی تواند قد علم کند.
حاجی صادقی با بیان اینکه جوانان جامعه ما را تمسک به قرآن حفظ می کند، گفت: مسوولان و مدیران عرصه فرهنگ وظیفه دارند قرآن را از مهجوریت خارج و آن را احیاء کنند و القای آن به جامعه، جوانان را کمک می کند تا با بهره گیری از این سلاح فرهنگی در مقابل دشمنان، پرتو حقیقت و بصیرت باشند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال روح و نرم افزار انقلاب هستند، اذعان کرد: دشمنان انقلاب در نبرد فرهنگی، اندیشه ای و رفتاری امروز به این جمع بندی رسیده اند که باید نرم افزارو روح انقلاب را گرفت، به این دلیل که خاصیت شیعه و انقلاب اسلامی، مقاومت و پایداری است، بنابراین آنها بر این باورند که باید پوسته و حقیقت اسلام یعنی قرآن و ولایت را از مسلمانان بگیرند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه راهکار جلوگیری از اقدامات دشمنان در عرصه نرم و فرهنگی را اطاعت از ولی فقیه دانست و تصریح کرد: برخی ولایتمداری را در همان انتظار و محبت و عشق به امام زمان(عج) می دانند ولی مگر می شود با امام حسین(ع) بود و از حضرت مسلم حمایت و اطاعت نکرد و علوی بود و مالک اشتر را تنها گذاشت.
وی افزود: در زمان غیبت هم آنچه تجلی بخش و راهنمای مومنین است، ولی فقیه است و بطور قطع اطاعت از این فقیه عالم به زمان در این عرصه سخت جنگ فرهنگی ما را به موفقیت خواهد رساند.
اجتمام(1) ** 7029 ** 1071


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن