تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارد بر کیفیت بنزین وارداتی و تولیدی نظارت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندارد بر کیفیت بنزین وارداتی و تولیدی نظارت می کند خبرگزاری پانا: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از نظارت بر کیفیت بنزین تولیدی و سنجش کیفیت بنزین وارداتی در آینده نزدیک خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۹ مهر ساعت 12:08

به گزارش خبرگزاری پانا ، نیره پیروزبخت با بیان این مطلب افزود: از آزمایشگاه های مجهزدر استان های خوزستان و هرمزگان و دیگر مراکز برای پایش و کنترل کیفیت بنزین استفاده می کنیم و کیفیت بنزین وارداتی در آزمایشگاه های پیشرفته و تخصصی نظارت می شود.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در سال 1391 این وظیفه نظارتی به وزارت نفت داده شد اما قرار است دوباره سازمان ملی استاندارد مسئولیت نظارت بر کیفیت بنزین را بر عهده بگیرد.
وی به رادیو اقتصاد گفت: ماه آینده شورای عالی استاندارد طرح سنجش کیفیت بنزین را به این سازمان خواهد داد و علاوه بر کنترل کیفیت بنزین های وارداتی بر کیفیت بنزین تولید داخل نیز می توانیم نظارت کنیم.
به گفته خانم پیروزبخت قرار است : در این طرح به صورت نمونه ای از واحدهای تولید داخل درپالایشگاه ها و سطح بازار نظارت خود را انجام دهیم و کیفیت بنزین وارداتی نیز در مبدا بررسی می شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن