تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرشتگان بی نام و نشان می آیند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرشتگان بی نام و نشان می آیند تهران-ایرنا- "شهید عباسعلی مختاری" که در سال 1361 در جبهه های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نایل آمده و در 28 بهمن ماه 87 در مزار شهدای گمنام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به خاک سپرده شده بود، پس از 32 سال دوری از خانواده شناسایی شد.


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، در جای جای مهین عزیزمان ایران اسلامی فرشتگان بدون نام و نشان از جنس ملکوت جای گرفته اند که آنان را شهدای گمنام می نامند، اما هراز چند گاهی به دعای پدران و مادران دلسوخته آنان برای دیداری دیگر راز پنهان ماندشان فاش شده و به آغوش خانواده های خود باز می گردند.
این بار آن هم پس گذشت کمتر از 20 روز از شناسایی " شهید رضا سلمانی کرد آبادی" که او نیز پس از 32 سال دوری از خانواده به عنوان شهدای گمنام در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به خاک سپرده شده بود، دانشگاه پیام نور به استقبال خانواده شهیدی دیگر از این جنس می رود.
به گزارش دانشگاه پیام نور، احراز هویت شهید "عباسعلی مختاری" پس از 6 سال از خاکسپاری در مزار شهدای گمنام این دانشگاه از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.
شهید "عباسعلی مختاری" فرزند علی جان، متولد سال1339 و اعزامی از استان اصفهان می باشد که در سال 61 به درجه رفیع شهادت رسید.
مراسم استقبال از خانواده این شهید روز سه شنبه 22 مهرماه از ساعت10 صبح در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد .
فراهنگ**1933**1601**


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن