تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816786698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همشهری در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همشهری در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه همشهری در شماره ی روز شنبه به بررسی عنوان های «اقساط ارزی ایران، نسیه نقد می شود» و «تقدیر سازمان کلانشرهای جهان از ساخت دریاچه شهدای خلیج فارس» پرداخت.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع اقساط ارزی ایران، نسیه نقد می شود، اختصاص داد و عنوان کرد: موعد قسط چهارم از مرحله دوم آزادسازی دارایی های بلوکه شده در حالی روز جمعه سررسید شد که هنوز بانک مرکزی خبری مبنی بر دریافت قسط سوم منتشر نکرده است. همزمان با 10اکتبر (18مهرماه)، زمان آزاد سازی 400میلیون دلار دیگر از منابع 2.8میلیارد دلاری بود که در مرحله دوم توافقات هسته ای قرار بر آزاد سازی آن و واریز به حساب بانک مرکزی ایران شد. براساس توافق ایران با کشورهای 1+5باید 2.8میلیارد دلار از دارایی های ارزی ایران تا دوم آذرماه امسال آزاد شود اما تاکنون یک میلیارد دلار اقساط اول و دوم مدتی پس از آزاد سازی در دهم مرداد و سوم شهریورماه سال جاری به حساب بانک مرکزی واریز شده است. این گزارش می افزاید حدود 24روز از موعد قسط 400میلیون دلاری سوم می گذرد و هنوز بانک مرکزی اطلاعیه ای راجع به دریافت این طلب منتشر نکرده است که این تأخیر با توجه به مراحلی که باید در این رابطه طی شود طبیعی به نظر می رسد.
تقدیر سازمان کلانشرهای جهان از ساخت دریاچه شهدای خلیج فارس، تیتر دیگر روزنامه همشهری است. دریاچه شهدای خلیج فارس در جریان کنگره جهانی سازمان کلانشهرهای جهان (Metropolis) در بین 20پروژه برتر کلانشهرهای جهان معرفی و از مدیریت شهری تهران تقدیر شد. در یازدهمین کنگره جهانی سازمان کلانشهرهای جهان که در حیدرآباد هند برگزار شد، از پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر) تقدیر شد. این پروژه از سوی هیأت داوران مترو پلیس جزو 20پروژه برتر کلانشهرهای جهان در سال2014 شناخته شد و با اهدای لوحی از سوی رئیس متروپلیس و شهرداران برلین، پاریس، ژوهانسبورگ و حیدرآباد هند به معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهردار تهران از این پروژه تقدیر شد.
روزنامه همشهری با انعکاس عنوان مخالفت شورای عالی استان ها با لایحه مدیریت شهری، نوشت: نهمین جلسه شورای عالی استان ها روز پنج شنبه برگزار شد که واکنش اعضا نسبت به طرح و لایحه مجلس و دولت در خصوص نحوه انتخاب شهردار یکی از مهم ترین بخش های آن بود. این واکنش اعضا که در پایان جلسه با ارایه بیانیه ایی نیز همراه شد به خاطر طرحی در مجلس بود که در صورت تصویب نهایی طرح، شیوه انتخاب شهرداران تغییر می کند. طرحی که پس از لایحه پیشنهادی دولت درباره انتخاب شهرداران توسط مردم پیشنهاد شد. این در حالی است که اعضای شورای شهرها و همچنین شورای عالی استان ها معتقدند که چنین طرح و لایحه ای می تواند منجر به کاهش اختیارات شود. به همین خاطر مهدی چمران رییس شورای عالی استان ها در جلسه روز پنج شنبه به طرح و لایحه مجلس و دولت درباره انتخاب شهردار انتقاد کرد.
این روزنامه به موضوع جزییات پنج روز گروگانگیری مرگبار، پرداخت و نوشت: خانواده دختربچه 12 ساله ای که در جریان گروگانگیری 1.5میلیون یورویی، به دست آد م ربایان به قتل رسیده بود، جزئیات تازه ای از این پرونده فاش کردند. ظهر یکشنبه، 6مهر امسال، دختربچه 12ساله ای به نام زهرا بدیهی زمانی که از مدرسه ا ش در شهرستان بناب در حال بازگشت به خانه بود از سوی سه مرد آدم ربا ربوده شد و از همان زمان تحقیقات پلیس برای دستگیری آدم ربایان و رهایی دختربچه شروع شد. درحالی که آدم ربایان برای آزادی گروگانشان درخواست 1.5 میلیون یورو کرده بودند، کارآگاهان پلیس پس از چند روز توانستند هر سه مرد جوان را دستگیر کنند.
روزنامه همشهری با بازتاب عنوان توطئه خارجی برای تبدیل یمن به عراقی دیگر، نوشت: در پی وقوع خونین ترین انفجار یمن طی 2سال گذشته و کشته و زخمی شدن بیش از 200 نفر، حوثی ها تأکید کردند که این اقدام تلاشی برای تبدیل یمن به عراقی دیگر است.

**9128**9131


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن