تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی دوره‌های آموزشی برای معلمان مدارس غیردولتی/ تعجیل در واگذاری مدارس دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دیمه ور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد
طراحی دوره‌های آموزشی برای معلمان مدارس غیردولتی/ تعجیل در واگذاری مدارس دولتی
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: موسسان مراکز غیردولتی طرف قرارداد با وزارت آموزش و پرورش در اسرع وقت موظفند دوره‌های آموزشی طراحی شده را برای معلمان مدارس خود برگزار کنند.


محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درخصوص واگذاری مدارس دولتی به موسسان غیردولتی و مشکلاتی که در این زمینه بوجود آمده گفت: این چنین مقرر گردیده بود که در این مدارس واگذار شده افراد واجد صلاحیت و تجربه معلمی انتخاب و استفاده شوند. 


وی در ادامه افزود: گزارشاتی مبنی بر بکارگیری نیروهایی باتجربه کم یا فاقد تجربه در برخی از این مدارس به ما رسیده است که همکاران ما پیگیر این موضوع هستند. 

دیمه ور ادامه داد: موسسان مراکز غیردولتی طرف قرارداد با وزارت آموزش وپرورش در اسرع وقت موظفند دوره‌های آموزشی که طراحی شده را برای معلمان برگزار کنند و همکاران ما در شهرستان‌ها و مناطق با نظارت بیشتر و گماردن افرادی به عنوان معلم راهنما در بهتر عمل شدن این مدارس گام‌هایی را برخواهند داشت. 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اقدامی که می‌توانیم انجام دهیم این است چنانچه نیاز به آموزش معلمان این مدارس احساس می‌شود دوره‌هایی را طراحی و ارایه دهیم و همچنین با قراردادن ناظرینی درجریان تدریس، فرآیندهای یاددهی و یادگیری برخی از مشکلات موجود در این مدارس را مرتفع سازیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد هستید که در واگذاری مدارس دولتی به موسسان غیردولتی کمی عجله صورت گرفته است گفت: در مقدمات و طراحی این کار قرار بر استفاده از معلمان باتجربه مدارس غیردولتی بوده است و ممکن است در برخی جاها نیز این اتفاق افتاده باشد.
 
انتهای پیام/
 








تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن