تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های اجرایی 10 میلیارد ریال به شهرداری سرعین بدهی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دستگاه های اجرایی 10 میلیارد ریال به شهرداری سرعین بدهی دارند اردبیل - ایرنا - شهردار سرعین گفت: دستگاه های اجرایی در مجموع 10 میلیارد ریال به شهرداری بدهی دارند که تاکنون وصول نشده است.


رضا زنده دل روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از یک سال پیش که مسوولیت شهرداری را عهده دار شدم با دو چالش در حوزه منابع انسانی و مالی روبرو بودم که نقش بسزایی در امر مدیریت دارد.
وی بیان کرد: در حوزه منابع مالی علاوه بر طلب هایی که شهرداری از مجموعه دستگاه های اجرایی دارد شهریورماه سال گذشته مجموعه شهرداری با 300 میلیون ریال بودجه و 10 میلیارد ریال بدهی تحویل داده شد.
زنده دل گفت: سه میلیارد ریال نیز بدهی شهرداری از بابت جایگاه های سی ان جی بود که البته این مشکل محدود به سرعین نیست و جز اردبیل در سایر شهرهای کوچک نیز چنین شرایطی وجود دارد.
وی اظهار کرد: در دوره چهارم شورا تمام قبض ها پرداخت شده و این بدهی ها از گذشته وجود دارد که امیدواریم با تدبیر دولت و از طریق تهاتر تسویه شود.
شهردار سرعین افزود: سال گذشته تنها 10 میلیارد ریال از بودجه 50 میلیارد ریالی محقق شده بود که علاوه بر جذب کامل بودجه 20 میلیارد ریال نیز در قالب متمم در شش ماه دوم سال جذب کردیم.
وی گفت: برای حل مشکلات منابع درآمدی به صورت واقع بینانه تعریف شد و بحث عوارض که در چند سال ثابت مانده بود بر اساس نرخ تورم و در نظر گرفتن درآمد قشرهای مختلف تغییر کرد.
زنده دل اظهار کرد: تفریق بودجه نیز که از سال 1388 مانده بود، تا سال 90 انجام شد و تفریق بودجه سال های 91 و 92 نیز در مرحله حسابرسی است که پس از اتمام به مردم ارائه خواهد شد.
وی در ادامه افزود: چشم اندازی که شورای شهر و شهرداری سرعین در نظر گرفته تبدیل این شهرستان به یکی از قطب های گردشگری در تمام فصل های سال است و در این زمینه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در 80 بند تدوین شده تا شهرداری از روزمرگی خارج شود.
شهردار سرعین همچنین با اشاره به بی انگیزگی و سردرگمی نیروی انسانی موجود در بدنه شهرداری گفت: بیشتر نیروهای موجود در سمت های غیرتخصصی مشغول بودند که پس از برگزاری جلسه های متعدد حدود 80 درصد عوامل درون مجموعه جابجا شدند و با برگزاری دوره های آموزشی نسبت به ایجاد تحرک در بدنه شهرداری اقدام شد.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی ها تاکنون 70 درصد جدول بندی و جمع آوری آب های سطحی 50 درصد پازل شهری انجام شده و امیدواریم تا پایان سال عملیات اجرایی آنها به پایان برسد.
زنده دل بیان کرد: زیرسازی و همچنین روکش آسفالت معابرشهری از کمربندی تا میدان آلوارس و سنگفرش پیاده روها نیز آغاز شده که با توجه به شرایط جوی امیدواریم تا پایان بهار 94 تکمیل شود.
وی اضافه کرد: در بخش زیباسازی نیز آذین بندی ورودی شهر انجام شده و طرح زیباسازی سایر نقاط شهر نیز توسط مشاور در دست مطالعه است که با اجرایی شدن آن تا سال آینده امیدواریم شاهد شهری زیباتر و در شان مردم باشیم.
شهردار اجرای پروژه مسیر سلامت را یکی از ظرفیت های سرعین عنوان کرد و گفت: در سال گذشته سه میلیارد و 500 میلیون ریال به این امر اختصاص یافت که هم اکنون دیوار حایل و پیاده روی آن در دست اجراست که با تکمیل به یکی از چشم اندازهای بزرگ شهرستان تبدیل خواهد شد.
وی به نوسازی ناوگان موتوری شهرداری نیز اشاره کرد و از خرید یک دستگاه خودروی آتش نشانی با ظرفیت 10 هزار لیتر خبر داد.
زنده دل همچنین به برگزاری جشنواره زمستانی سرعین اشاره کرد و افزود: برخی تعهدات مربوط به برگزاری جشنواره در سال گذشته انجام نشد و این امر شهرداری را با مشکلاتی مواجه کرد.
وی گفت: شهرداری به تنهایی قادر به تامین هزینه های برگزاری این جشنواره نیست و باتوجه به مزیت های برگزاری چنین برنامه هایی برای کل استان ، امیدواریم مسوولان در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند.
عضو شورای شهر سرعین نیز به خبرنگاران گفت: با توجه به تغییر شرایط کشور حضور گردشگران خارجی در سرعین نیز به چشم می خورد اما این کافی نیست و برای کسب درآمدهای ارزی مناسب به زیرساخت هایی نیاز داریم.
محمد صبوری افزود: واقعیت این است که اقامتگاه های موجود در شان میهمانان خارجی نیست و خدمات در سطح بین المللی ارائه نمی شود.
وی گفت: گردشگران خارجی نیازمند سطح رفاه بالاتری هستند و امیدواریم مسوولان استانی به این امر توجه کرده و دستگاه های ذیربط با ارائه تسهیلاتی نسبت ایجاد اقامتگاه جدید استاندارد و ارتقای سطح اقامتگاه های موجود اقدام کنند.
صبوری همچنین اظهار کرد: زیرساخت های حمل و نقل استان نیز در شرایط مناسبی قرار ندارد ، مردم استان سال هاست که در انتظار شنیدن سوت قطار هستند و تنها فرودگاه اردبیل نیز با لغو مکرر پروازها نمی تواند چندان جذابیتی برای گردشگران خارجی داشته باشد که انتظار داریم در این زمینه نیز تمهیدی اندیشیده شود.
وی در ادامه با اشاره به حضور حدود 10 میلیون نفر گردشگر در شهرستان سرعین به ویژه در فصل تابستان و ظرفیت پایین اقامتگاه های سرعین ، از احداث کمپی برای اسکان مسافران در ورودی شهر خبر داد.
شهر توریستی سرعین با آب و هوای مطلوب ، ده ها دهنه آب معدنی گرم و سرد و پیست اسکی آلوارس یکی از 10 منطقه گردشگر پذیر کشور است و در 25 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
8123/530


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن