تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید 4 هیئت خارجی از نمایشگاه تله کام


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > سایر حوزه ها
بازدید 4 هیئت خارجی از نمایشگاه تله کام
همزمان fh برگزاری پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رسانی "ایران تله کام 2014"، چهار هیئت تجاری ، بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند.



به گزارش خبرگزاری مهر، در چند روز اخیر هیئت های بازرگانی ، تجاری و سرمایه گذاری کشورهای پاکستان ، آلمان، اندونزی و ترکیه با حضوردر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه، با تولید کنندگان، تجار، بازرگانان و انجمن های تولیدی صنايع مخابرات و اطلاع رسانی کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند.

در این نمایشگاه بیش از 210 شرکت و واحد توليدی داخلی و 68 شرکت خارجی از 15 کشور ایتالیا ، اسلوونی، اتریش، امارات متحده عربی، آلمان، تایوان، ترکیه، جمهوری چک، چین، ژاپن، کره جنوبی، کانادا، لهستان، مالزی و هند، آخرين دستاوردهای خود در زمينه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات را در معرض ديد کارشناسان و علاقه‌مندان قرار داده اند.

در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رسانی، انواع آنتن ها و کابلهای مخابراتی ، تجهیزات ارتباطات ماهواره ای ، تجهیزات سنجش و اندازه گیری ، تجهیزات، ضمائم،سیستم ها و تکنولوژی تلفنهای همراه، تکنولوژی اس.ام.اس، تکنولوژی ارتباطات ماهواره ای ، تکنولوژی های مخابرات و ارتباطات ، سوئیچینگ ، سیستم ها و تکنولوژی پیجینگ ، سیستم ها و تجهیزات وایرلس/ انواع ارتباطات وایرلس ، سیستم ها و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی صنایع مخابراتی و ارتباطی ، سیستم ها و تجهیزات چندرسانه ای ، سیستم های ارتباطات کابلی ، سیستم های دریافت و ارسال ماهواره ای ، سیستم های گویای ارتباطی / پست صوتی و تصویری ، سیستم های ارتباطات تلفنی – تجهیزات و برنامه های مرتبط ، شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی و اطلاع رسانی/ تجهیزات شبکه / امنیت شبکه ، مراکز تلفن ، نرم افزارها و سخت افزارهای مخابراتی و ارتباطی ، وسائل و تجهیزات انتقال و ادغام داده ها و گردآوری اخبار ، تجارت الکترونیک و کلیه صنایع، کالاها  و خدمات مرتبط به گروه و کارخانجات صنایع مخابرات عرضه و در معرض دید قرار گرفته است.

عرضه و معرفي آخرين دستاوردها و توانمندي شركتها ، توليد كنندگان و متخصصين داخلي ، ارائه آخرين دستاوردهاي كشورهاي خارجي در زمينه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رساني، ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بيشتر فناوريهاي روز به كشورمان ،ايجاد فرصت برای ارتباط بين خريداران و فروشندگان كالا و خدمات، تشويق و ترغيب توليدكنندگان داخلی براي رقابت پويا و تامين نيازمنديهاي اين صنعت ، تشويق و ترغيب توليد كنندگان براي رقابت سالم و هدفمند در عرصه اين صنعت ، توسعه صادر ات و اشتغالزائی؛ مهمترین اهداف برگزاری پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2014» است.


۱۳۹۳/۷/۱۸ - ۱۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن