تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798457903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی بندر کیش در دستور کار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ساماندهی بندر کیش در دستور کار است کیش - ایرنا - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از ساماندهی بندر کیش و نصب سیستم اطفا حریق به عنوان طرح های مهم زیربنایی در جزیره خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهبود بهی زادی در نشست خبری پنجشنبه شب با تشریح فعالیت های زیر بنایی صورت گرفته در حوزه عمرانی گفت: بندر کیش دارای ضعف هایی از جمله تجهیزات و نبود سیستم اطفا حریق و آتش نشانی است .
وی با یاد آوری اینکه مناقصه ای در این زمینه برگزار شده است افزود : طراحی در این خصوص از چند ماه پیش شروع و تمامی اقدامات در خود شرکت انجام شده که برای اسکله های با شناور عادی و اسکله های سوختی که نوع اطفا حریق در آنها متفاوت است تمهیداتی در نظر گرفته شده است .
بهی زادی با اشاره به اینکه اسکله فاقد سیستم اطفا حریق بوده است گفت : اطفا حریق نفت ، گاز و بنرین با هم متفاوت است و تلاش مجموعه بر این بوده که این مشکل به صورت زیر بنایی حل شود.
این مقام مسوول در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اعلام اینکه هفته آینده مناقصه این طرح چاپ خواهد شد اظهار داشت : اسکله های بندر با مشکلاتی همچون تخلیه بارگیری و تجهیزاتی که کانتینر را از کشتی خارج کند مواجه است ، در شرایط فعلی یک شرکت برنده مناقصه شده و در حال کار با ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در بندر است که پس از آن سیستمهای تخلیه بار از کانتینر نصب خواهد شد .
بهی زادی با بیان اینکه این اقدام زیر بنایی بندر از حالت سنتی و قدیمی خارج خواهد شد گفت : معاونت عمرانی نیز در حال لایروبی بندر است که هزینه این اقدامات حدود 400 میلیارد ریال برآورد شده است و بخشی از این ساماندهی تا نوروز امسال انجام می شود.

*هدر رفت آب در جزیره از 60 به 37 درصد رسیده است
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در مورد مشکل آب در جزیره اظهار داشت : مشکل آب حل شده است ، در شرایط فعلی ساخت مخزن آب 1200 متر مکعبی کیش به اتمام رسیده واین مخزن تا کنون در 2 مرحله پر از آب پر و خطوط آزمایش شده است .
وی گفت : پیش از این در جزیره از سیستم تقطیری استفاده می شد و به دلیل گرما لوله ها دچار ترکیدگی عرضی می شدند با اقدامات انجام شده 60 درصد رینگ ها تعویض شده و هدر رفت آب از 60 درصد به 37 درصد رسیده است تلاش این است که با قرار گرفتن مخزن هوایی در مسیر کار این میزان به 27 درصد برسد و مخازن موجود آب در بیرون از منازل جمع آوری شود و همه از یک سیستم منسجم آب استفاده کنند.
بهی زادی با بیان اینکه کیش نیازمند کانال تاسیساتی است افزود : در شرایط فعلی نمی توان برای آن هزینه کرد در آمد ما از فروش زمین نیست ، مردم باید عوارض نوسازی و فاضلاب را پرداخت کنند تا بتوانیم خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهیم ، انها باید بدانند این مبالغ برای خود شهر هزینه می شود.
وی با بیان اینکه حفظ فضای سبز و ابیاری آن بسیار گران است گفت : توافق نامه با شرکت آب و برق نوشته شده بود که اخر شهریور به اتما رسید که در آن 10 درصد آب از قیمت کنونی به منظور آبیاری فضای سبز گرانتر خریداری شد ، ما برای آبیاری فضای سبز با کمبود چهار هزار لیتر آب روبرو بودیم که سه هزار و پانصد متر مکعب به منظور حفظ این فضا به عنوان زیبایی جزیره خریداری شد.

*منابع کیش در هندورابی هزینه نمی شود
وی در مورد هزینه کرد در جزیره هندورابی با بیان اینکه جزایر اقماری تعریف خود را دارد اظهار داشت :این منطقه خود جاذبه ای گردشگری برای کیش است و ظرفیت های خود در جذب گردشگر دارد .
بهی زادی در موردفروش زمین در جزیره هندورابی گفت بر اساس طرح جامع فروش صورت خواهد گرفت و منابع کیش در این جزیره هزینه نمی شود حتی اگر هزینه ای هم صورت بگیرد به طور یقین بازگشت خواهد داشت .

*کار فیزیکی باغ راه کیش روبه اتمام است
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش درباره تکمیل پروژه باغ راه کیش با بیان اینکه کار فیزیکی این طرح روبه اتمام است گفت : با خوب شدن هوای جزیره ،کار کاشت گل و گیاه این پروژه به زودی آغاز می شود ،نهالی از گونه جدید یک گیاه استرالیایی هم خریداری شده که تا ارتفاع 30 متر رشد می کند که قرار است با کاشت آن یک جنگل زیبا نیز ایجاد شود.
وی گفت : آجرهای نما خریداری شده و به محض آماده شدن از اصفهان به جزیره آورده می شود ، قرار است در طول مسیر باغ راه نیز رستوران هایی برای عرضه غداهای محلی هر منطقه احداث شود که این رستوران ها پیش ساخته است و قرار است فروشگاه های با برند های خوب نیز ایجاد شود .
بهی زادی اظهار داشت : به زودی کار واگذاری زمین های این رستوران ها آغاز می شود اما هنوز قیمتی برای آن گذاشته نشده است .

*میزان لوله کشی در جزیره باید کاهش و قدرت برق افزایش یابد
بهی زادی درمورد گاز کشی شهری در جزیره اظهار داشت : معتقدم هر چه کمتر لوله در جزیره دفن شود به نفع منطقه خواهد بود اگر چه گاز موجود شیرین و از بهترین های دنیاست اما بهتر است از لحاظ حفظ امنیت این اقدام صورت نگیرد .
وی با بیان اینکه باید میزان لوله کشی در جزیره کم شود و قدرت برق افزایش یابد گفت : بابد به سمتی پیش رویم که حتی وسایل خوراک پزی هم برقی شود البته اگر دستوری برای اینکار داده شود آن را اجرایی خواهیم کرد .

* کاهش هزینه با احداث بازار میوه و تره بار
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری درباره طرح های موجود برای کاهش هزینه زندگی در کیش گفت: در منطقه باید به سمت ایجاد شرکت های پخش کالا برویم و احداث این مجموعه ها در دستور کار است تا بتوانیم با قیمت پایین کالا را به دست مصرف کننده برسانیم .
بهی زادی از ایجاد میدان تره بار در جزیره کیش خبر داد و افزود : کار جانمایی انجام شده و در منطقه ای احداث می شود که دسترسی به آن برای همگان آسان باشد ، با احداث این میدان ، میوه و تره بار با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب به شهروندان ارائه می شود .

*نظارت بر ساخت و سازها بیشتر می شود
بهی زادی درمورد نظارت و کنترل کیفیت ساخت و سازها در کیش گفت: امر نظارت و کنترل ساخت و ساز ها در کیش پررنگ تر خواهد شد و نقشه ها به ویژه نقشه های تاسیساتی پایش می شود.
وی با یاد آوری اینکه اداره مهندسی سال ها قبل در کیش وجود داشته از احیا آن در چند ماه آینده خبر داد و گفت :کار کیفیت در ساخت و سازها مورد توجه قرار خواهد گرفت و برگه های نظارت مهندسان ویژه منطقه خواهد بود.

*در ورود گردشگر با افزایش روبرو بودیم
بهی زادی اقدامات انجام گرفته در حوزه گردشگری را خوب توصیف کرد و افزود : برنامه ها به گونه ای بوده که با افزایش گردشگر به جزیره روبرو بودیم .
وی با بیان اینکه آمارها نشان از این افزایش نسبت به سال گذشته دارد اظهار داشت : برای این افزایش باید از جاذبه های گردشگری و امکاناتی همچون بازارها و مراکز تفریحی استفاده بیشتر و قیمت ها و هزینه ها را با دقت بررسی کرد.
به گفته بهی زادی ، فراهم شدن بستر لازم برای حضور بخش خصوصی دراین زمینه تاثیر گذار است و انجام تبلیغات گسترده رسانه ای برای گردشگری حلال به ویژه در کشورهای مسلمان راهی برای این افزایش است .

*تاکید بر آموزش در جزیره
بهی زادی درباره تعمیر و تجهیز مدارس کیش نیز گفت:" مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نگاه ویژه ای به بحث آموزش در مدارس دارند ، بر اساس این نگاه از چندی پیش کار تعمیر و تجهیز مدارس در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود : در شرایط کنونی 6 مدرسه در دست تعمیر و بخشی دیگر در حال تجهیز شدن است .
وی از امکان ایجاد مدارس غیر انتفاعی در کیش خبرداد.
1630**1641/668


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن