تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار خوش مدير عامل شرکت پست از بهبود معيشت همکاران در آستانه روز جهاني پست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۳:۱۰ق.ظ)
اخبار خوش مدير عامل شرکت پست از بهبود معيشت همکاران در آستانه روز جهاني پست مدير عامل از بهبود شرايط معيشتي و رفاهي همکاران و پرداخت بدهي‌هاي انباشته شرکت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس مهري، رئيس هيأت‌مديره و مدير عامل، در آستانه روز جهاني پست بيان کرد: شرکت پست طي چند سال گذشته دچار بحران‌هاي زيادي شده و حتي تا مرز ورشکستگي چند قدمي بيشتر فاصله نداشت.
مدير عامل در تشريح اين وضعيت گفت: بدهي‌هاي انباشته شرکت پست از ساليان گذشته به پيمانکاران، ذينفعان و بخش‌هاي خصوصي به قدري زياد شده بود که توان حرکت به سمت جلو را از اين شبکه گرفته بود. بر همين اساس در نخستين اقدام، مسوولان شرکت تصميم گرفتند تا علاوه بر کاهش هزينه‌ها، انعقاد قراردادهاي با ارزش افزوده با ديگر بخش‌ها را در دستور کار قرار داده و از اين طريق درآمدهاي شبکه را ارتقا دهند.
مهندس مهري در ادامه افزود: اين راهکار که مورد توافق مقام عالي وزارت نيز بود در دستور کار همه مسوولان شبکه قرار گرفت. حاصل اين تلاش‌ها طي يک سال گذشته، انعقاد چندين قرارداد مهم با استانداري‌هاي 8 استان، بانک‌ها و مهم‌تر از همه پست بانک بود که موجب شد تا علاوه بر افزايش درآمد شبکه، تمامي بدهي‌هاي گذشته تاکنون به طلبکاران بزرگ و کوچک پرداخت شده و بار ديگر پست مالي در شبکه احيا شود.
بهبود وضعيت رفاهي کارکنان و توجه به معيشت آنان بخش ديگري از سخنان مدير عامل بود. وي رسيدگي به معيشت همکاران و بهبود شرايط رفاهي آنان را اولويت نخست مسوولان شرکت پست دانست و اظهار داشت: رونق کسب و کار پست، تنها راهي بود که مي‌توانست مانع وارد آمدن فشار اقتصادي به همکاران باشد که خوشبختانه، با تدابير اتخاذ شده اين مسير هموار و زحمات همکاران به بار نشست.
رئيس هيأت‌مديره در اين خصوص گفت: زحمات همکاران نجيب و صادق شبکه پستي موجب شد تا براي جبران آن، در اولين قدم به مناسبت فرا رسيدن 17 مهر روز جهاني پست، به تمامي کارکنان حداکثر تا سقف شش و نيم ميليون ريال سبد رفاهي تعلق گيرد.
وي ادامه داد: يکي ديگر از اقداماتي که مسوولان شبکه براي رسيدگي به وضعيت معيشتي پرسنل درصدد انجام آن هستند، افزايش سقف پرداختي‌ها در قالب سبد رفاهي، ورزشي، فرهنگي و پاداش از 4تا 7ميليون ريال و بر اساس عملکرد همکاران و استان‌ها خواهد بود، تا از اين طريق خدمات آن دسته از کارکناني که در تحقق اهداف شبکه سهيم مي‌باشند، جبران شود.
مدير عامل سپس به مصوبه‌اي که در هيأت وزيران به تصويب رسيده اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه شماره 2941/ت71/500/ه مورخ 20/1/93هيات وزيران و احتساب مزاياي مندرج در آن، اين مزايا از ابتداي آبان ماه به همکاران واجد شرايط تعلق خواهد گرفت.
تبديل وضعيت استخدامي کارکنان کارمزدي به قراردادي از ديگر تصميمات متخذه از سوي مسوولان بود.بر اين اساس قرارداد کارکنان کارمزدي که در انجام امور محوله مشارکت فعال و مؤثر داشته‌اند، از ابتداي سال جديد پس از طي آزمون‌هاي مربوطه به قرارداد انجام کار معين تبديل وضع خواهند شد.
توجه به معيشت همکاران بازنشسته از ديگر برنامه هايي است که در دستور کار مسوولان قرار داشته و براي اولين بار سبد کالا (برنج و شکر) به اين همکاران عزيز اختصاص يافت و به مناسبت روز جهاني پست نيز مبلغ يک ميليون ريال به هر يک از بازنشستگان پرداخت خواهد شد.
همچنين در راستاي بهره‌مندي اين گروه از همکاران از تسهيلات مهمانسراي مشهد، براي هريک از بازنشستگان سهميه اي در نظر گرفته شده که از طريق ادارات‌ کل پست استان و مناطق پستي به آنان اطلاع داده خواهد شد.
رئيس هيأت‌مديره در پايان ضمن اشاره به تلاش براي تبديل وضعيت کارکنان قراردادي افزود: با توجه به اين که قريب به 40درصد کارکنان قراردادي مي‌باشند، براي کمک به وضعيت معيشتي آنان، تغييراتي در افزايش سنوات آنها بر اساس سابقه کار صورت خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن