تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803101931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرار گرفتن 200 مدرسه استان ايلام تحت پوشش برنامه مدارس مروج سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۲۲:۱ب.ظ)
قرار گرفتن 200 مدرسه استان ايلام تحت پوشش برنامه مدارس مروج سلامت معاون تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ايلام از تحت پوشش بردن 200 مدرسه اين استان در برنامه مدارس مروج سلامت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ايرج طاهري معاون تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ايلام به فعاليت هاي انجام شده در حوزه سلامت در مدارس استان ايلام پرداخت و با يادآوري دستاوردهاي حوزه سلامت در آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: برگزاري المپياد استاني طرح دادرس و کسب رتبه برتر ايلام و چوار در المپياد استاني مذکور، واکسيناسيون توام و چکاب سلامتي دانش آموزان پايه اول ابتدايي و اول متوسطه، برنامه اهداي خون کارکنان داوطلب اداره کل و ادارات تابعه به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و بازديد بهداشتي و اهداي هداياي بهداشتي بين دانش آموزان مدارس حاشيه محروم و روستايي به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت از جمله اقدامات انجام شده در حوزه سلامت آموزش و پرورش استان ايلام محسوب مي شوند.
وي با اشاره به پي گيري اجراي طرح بهداشت ياران در مدارس ابتدايي و راهنمايي استان به ويژه در مدارس روستايي و محروم، اضافه کرد: برنامه ريزي جهت اجراي طرح محيط يار در مدارس ابتدايي، برنامه ريزي جهت برگزاري دوره آموزش کمک هاي اوليه مقدماتي براي فرهنگيان و دانش آموزان متوسطه باهماهنگي معاونت پژوهش و برنامه ريزي استان و نظارت بهداشتي بر وضعيت بهداشت مدارس اسکان در ايام نوروز و تابستان با هماهنگي بازرسان بهداشتي از ديگر اقدامات اين بخش بوده است.
طاهري جلب مشارکت دانش آموزان مدارس استان در مسابقه کشوري اولين سوال سلامت رياست محترم جمهور، پيگيري برگزاري کارگاه 16ساعته پيشگيري و کنترل عوامل خطرساز بيماريهاي قلب وعروق براي فرهنگيان استان، طرح پيشگيري از معلوليت هاي ناشي از انفجار مين در مناطق مرزي، مانور زلزلزله و حوادث غيرمترقبه و پيگيري اجراي طرح استاني احيا و فوريت هاي پزشکي را از ديگر فعاليت هاي حوزه سلامت آموزش و پرورش استان ايلام در يک سال گذشته عنوان کرد.
وي اضافه کرد: برگزاري مسابقه استاني بهداشتي پيامکي "غذا دارو نيست"، نظارت بر توزيع شير مدارس و تبليغ براي ترويج فرهنگ مصرف شيربا همکاري مراقبين سلامت، پي گيري توسعه برنامه شوراي بهداشت مدارس در سطح استان، پيگيري عقدتفاهم نامه با بهزيستي درخصوص طرح پيشگيري از معلوليت هاي ناشي از انفجار مين، پي گيري امورات بهداشتي 600 بوفه در مدارس سطح استان نيز از جمله فعاليت هاي معاونت سلامت و تربيت بدني آموزش و پرورش استان به شمار مي روند.
طاهري همچنين با اشاره به اجراي برنامه آموزش همسالان در سطح مدارس استان ايلام ، از عضويت 6 هزار نفر در اين طرح و 23 هزار نفر از دانش آموزان متوسطه اول ودوم در طرح آهن ياري خبر داد و گفت: در طرح مزبور 12هزار نفر عضو برنامه بهداشت ياران و 23 هزارنفر نيز عضو طرح پيشگامان سلامت هستند.
وي همچنين از تحت پوشش قراردادن 10 هزار نفر از دانش آموزان پايه اول متوسطه دوره دوم استان ايلام در برنامه واکسيناسيون توأم خبر داد و گفت: علاوه بر اين طرح استاني پيام آوران بهداشت عمومي نيز در سطح مدارس استان اجرا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن