تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821079134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقاید زیربنای اخلاق است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در هرمزگان: عقاید زیربنای اخلاق است خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در هیچ مقطعی از تاریخ، بشر به اندازه امروز آماده پذیرش پیام‌های عاشورا و غدیر نبوده است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۴ مهر ساعت 16:31



به گزارش خبرگزاری پانا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، در گردهمایی ائمه جمعه، علما و سفیران غدیر،‌ خاطرنشان كرد: داعش ساخته و پرداخته آمریکا نیست بلکه آمریکا از این اندیشه ناسالم دارد به نفع خود استفاده می‌کند و نباید از این مسئله غفلت کنیم زیرا داعش مزدور آمریکا است. عمر داعش 250 سال و اندیشه‌های داعش همان اندیشه‌های وهابیت است.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تأکید بر اینکه داعش جلوه‌ای از وهابیت است، گفت: این مقام روحانی با تصریح اینكه تنها راه نجات از اندیشه‌های الحادی و تكفیری نظیر وهابیت و داعش، احیا و ترویج پیام غدیر است، گفت: با نگاهی به تاریخ اسلام مشاهده خواهیم کرد که تمام مصیبت‌هایی که در اسلام شکل گرفته است به دلیل فراموش کردن غدیر بود.
وی با بیان اینكه تمام مصیبت‌های جهان اسلام به‌دلیل فراموش كردن غدیر بود، گفت:تمام جنایاتی که وهابیت انجام می‌داد، امروز داعش در حال انجام دادن آن‌ها است، لذا تمام نكبت‌ها از وهابیت است.
آیت‌الله نعیم‌آبادی، با بیان اینكه غدیر یک روز مرده نیست، لزوم زنده‌تر شدن و پویایی فرهنگ غدیر و ترویج پیام غدیر را مورد تاكید قرار داد و گفت: بزرگترین سلاح و پیام انبیا همین پیامی است که در دست علماست لذا اینجاست می‌گوییم که انجام کار برای غدیر نیاز به ماده و مسائل مادی ندارد و نباید این مسئله را بر امکانات مادی متوقف کنیم. امام جمعه بندرعباس با اشاره به احادیث و روایات متعدد، گفت: اگر به‌دنبال جامعه سالم هستیم باید غدیر را حفظ کنیم. نجات‌دهنده جوامع اسلامی حضرت علی(ع) است، اهل بیت(ع) مانند کشتی نجات هستند و باید این کشتی را برای مردم معرفی کنیم.
وی با بیان اینكه در هیچ مقطعی از تاریخ، بشر به اندازه امروز آماده پذیرش پیام‌های عاشورا و غدیر نبوده است، گفت: متأسفانه امروز خبر از راه‌اندازی کلیساهای خانگی حتی در مشهد مقدس می‌شنویم، علمای اسلام باید شب و روز تلاش کنند و هرچه در این زمینه تلاش کنند باز هم کم است زیرا تمام جهان بر علیه این دین آسمانی(اسلام) می‌جنگند و جنگ امروز و فردای ما جنگ فرهنگی است.
این مقام روحانی تصریح كرد: اگر یک وجب از خاک کشور گرفته شود، ارتش، سپاه و بسیج مقصر است اما اگر مغزها تسخیر شد، مقصر روحانیان و علما هستند لذا باید علما به این مسئله توجه داشته باشند و فرصت بعد از نمازها را از دست ندهند و از هر کدام از آنان برای تبیین مسئله غدیر و عقاید ولایت و آیات مبنی بر ولایت استفاده کنند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه زیربنای اخلاق، عقاید است اما اخلاق زیربنای عقاید نیست، گفت: اخلاق فرع بر نیت آن شکل روحی،حالت روانی و آن اعتقاد قلبی است و عقاید امروز بحث امامت مورد هجوم است و غدیر نیز یکی از مباحثی است که به شدت مورد هجمه قرار دارد لذا اگر عقاید مردم را اصلاح کنیم می‌توانیم یک شهر را در برابر جریان‌های انحرافی مصون کنیم.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن