تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806936534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هريک از پايه هاي اول تا هشتم يک رشته ورزشي در کردستان به صورت زيربنايي آموزش داده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۳۶ب.ظ)
در هريک از پايه هاي اول تا هشتم يک رشته ورزشي در کردستان به صورت زيربنايي آموزش داده مي شود معاون تربيت بدني اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در نشست شوراي معاونان آموزش و پرورش مريوان از اجراي طرح ها و برنامه هاي ورزشي در پايه هاي دوم تا هشتم و آموزش يک رشته ورزشي به صورت زيربنايي در هر پايه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، اميد سهراب نژاد معاون تربيت بدني اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در نشست شوراي معاونين آموزش و پرورش اين شهرستان از اجراي طرحها و برنامه هاي ورزشي در پايه هاي دوم تا هشتم خبر داد و گفت: بر اساس اين طرحها در هر يک از پايه هاي مذکور يک رشته ورزشي به صورت زيربنايي با بهره گيري از مربيان مجرب و توانمند آموزش داده مي شود.
وي افزود: ورزش و فعاليت هاي ورزشي نياز اساسي براي دانش آموزان بوده و هست و راهي مناسب جهت دور کردن دانش آموزان از انزوا و افسردگي است.
سهراب نژاد عنوان کرد: با نگاه به اين مهم وزارت آموزش و پرورش با اجراي طرح ها و برنامه هاي ورزشي درصدد شاداب و با نشاط کردن دانش آموزان است.
وي در بخشي ديگر از سخنان خود سياست هاي وزارت آموزش و پرورش در قالب اسناد بالادستي و طرح تحول بنيادين بويژه در بحث کيفيت بخشي به فعاليت هاي آموزشي و پرورشي را از اولويت هاي مجموعه آموزش و پرورش در سال تحصيلي جديد نام برد و گفت: بايد با نظارت و کنترل بيشتر و بهتر بر اين فعاليتها و شناسايي کاستي ها و تلاش در جهت رفع آنها به موفقيت اين طرح کمک کرد.
سهراب نژاد در ادامه، حرکت به سوي مشارکت هاي مردمي را از ديگر اولويت هاي مطرح شده را يادآور شد و تصريح کرد: جهت نهادينه کردن بحث مشارکت ها درجامعه و استفاده از ظرفيت عظيم مردمي از جمله خيرين نياز به يک عزم ملي و نهادينه کردن آن به عنوان يک فرهنگ است.
معاون تربيت بدني اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان به وجود ناهنجاري هاي مختلف در جامعه و تأثير آنها بر دانش آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: با آسيب شناسي اين ناهنجاري ها و اطلاع رساني به موقع و مناسب به والدين و دانش آموزان مي توان تأثيرات اين ناهنجاري ها بر دانش آموزان را کاهش و يا از بين برد.
اين مقام مسؤول در اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان همکاري ساير نهادها را در بحث ناهنجاري هاي اجتماعي ضروري دانست و گفت: در اين راستا تفاهم نامه هاي با تعدادي از اين نهادها از جمله دادگستري، نيروي انتظامي و بهزيستي منعقد شده است.
سهراب نژاد در پايان با ارائه گزارشي از بازديد هاي صورت گرفته از سطح شهرستان، از مجموعه فعاليت هاي صورت گرفته ابراز رضايت نموده و از دست اندر کاران آن قدرداني کرد.
عبدالحميد فرجي مديرآموزش و پرورش شهرستان مريوان هم با تبريک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جديد گفت: فعاليت آموزشي و پرورشي در 352 مدرسه همزمان با اول مهر و بازگشايي مدارس در شهرستان مريوان شروع شده است.
وي افزود: با تمهيدات انديشيده شده در مديريت آموزش و پرورش اين شهرستان و با وجود افزايش جمعيت دانش آموزي و بازنشسته شدن تعدادي از فرهنگيان، همه مدارس از نيروي انساني کافي برخوردار مي باشد.
فرجي برنامه محوري و حرکت در اين مسير را از سياست هاي آموزش و پرورش ذکر کرد و افزود: داشتن برنامه و حرکت در اين مسير باعث پويايي در فعاليت ها شده و مسير رسيدن به اهداف تعريف شده در سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش را هموار مي سازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن