تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی ایستگاه عرضه بهداشتی دام در منطقه 5


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
برپایی ایستگاه عرضه بهداشتی دام در منطقه 5
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان با استقرار جایگاه ویژه‌ای دربلواراندیشه عرضه بهداشتی دام با نظارت دامپزشکی این منطقه خبر داد.
رضا مددی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور افزایش سلامت جامعه حفظ زیبایی و بهداشت محیط شهری و همچنین ذبح بهداشتی ایستگاه عرضه بهداشتی دام با نظارت نماینده اداره کل دامپزشکی در بلوار اندیشه جنب بازار سنگ این منطقه برپا می‌شود.


وی از تعبیه جایگاه محل ذبح دام و حضور یک کارشناس درمحل خبر داد و افزود: این ایستگاه همزمان با روز عید سعید قربان و روز قبل از آن آماده عرضه دام به شهروندان است.

مددی به برگزاری مراسم اقامه نماز عید سعید قربان اشاره کرد و اظهار داشت: لوح‌های فشرده آموزشی با مضامین مربوط به روز عید سعید قربان توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی تهیه و بین شهروندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با روز عید سعید قربان خاطر نشان کرد: با هماهنگی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه غرفه‌های فرهنگی در مجاورت ایستگاه برپا و برنامه‌های فرهنگی و جنگ شادی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن