تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 22 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799816243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرسن‌لوپن بلوار فردوس و همسرش به دام افتادند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آرسن‌لوپن بلوار فردوس و همسرش به دام افتادند
کد خبر: ۴۳۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶ - 04 October 2014


زوج تبهکاری که کلکسیونی از جرائم را در پرونده‌شان داشتند و تحت تعقیب پلیس تهران بودند در بندرعباس ردیابی و دستگیر شدند.

به گزارش فرهیختگان، دوم مرداد امسال مردی به کلانتری 103 گاندی رفت. وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: «دیروز دوستم به نام امیر معروف به پژمان که از 10 سال پیش او را می‌شناسم به خانه من آمد و شب را در خانه‌ام ماند. صبح اما وقتی از خواب بیدار شدم، متوجه شدم پژمان در خانه نیست. او سوئیچ ماشین 206، همه مدارک شناسایی خودرو، دو حلقه انگشتر برلیان و کارت عابربانکم را دزدیده بود. وقتی گوشی موبایلم را بررسی کردم متوجه شدم ساعت دو بامداد از عابربانکم پول برداشت شده است.»

با آغاز تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی سپرده شد و پلیس به بررسی تصاویر دوربین مداربسته بانکی پرداخت که از آن پول برداشت شده بود. به این ترتیب تصویر پژمان به دست آمد. ماموران با انجام هماهنگی‌های قضایی و با راهنمایی‌‌های مالباخته به محل سکونت پژمان در منطقه بلوار فردوس رفتند اما این مرد به همراه همسرش به نام ناهید از محل گریخته بود.

کارآگاهان محل جدید سکونت پژمان و همسرش را ردیابی کردند و دریافتند که با شکایت تعداد دیگری از مالباختگان با موضوع «صدور چک‌های بلامحل، پرونده جداگانه دیگری برای پژمان و همسرش در شعبه 1010 مجتمع قضایی تشکیل شده است و ناهید نیز به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب قرار دارد.

 با صدور دستور توقیف خودروی سرقت شده در سیستم جامع پلیس، خودروی 206 در منطقه شهرزیبا کشف شد. کارآگاهان در تحقیقات بعدی متوجه شدند پژمان از طریق همسرش اقدام به فروش خودرو از طریق آگهی کرده است.

 خریدار خودرو پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی، به کارآگاهان گفت: «از طریق آگهی روزنامه، اقدام به خرید یک دستگاه خودروی 206 از یک زن جوان کردم. در زمان تحویل خودرو، به مقابل یک مجتمع مسکونی در منطقه شهرزیبا رفتم و پس از توافق بر سر قیمت، 30 میلیون تومان را به صورت نقدی پرداختم. قرار شد مابقی پول ماشین را پس از انتقال سند و در محضر پرداخت کنم اما پس از آن هرچه با مالک خودرو تماس گرفتم، پاسخی نداد.»

با شناسایی مجتمع مسکونی یاد شده از سوی خریدار 206 واقع در شهرزیبا، بلوار تعاون، کارآگاهان به این محل رفتند و در تحقیقات بعدی اطمینان پیدا کردند که پژمان و همسرش در این مجتمع سکونت ندارند. یکی از اهالی مجتمع که با مشاهده تصویر ناهید این زن را شناخت به کارآگاهان گفت: «چند روز پیش این زن را با ظاهری آراسته در داخل مجتمع مشاهده کردم. او خود را از بستگان همسایه طبقه بالا معرفی می‌کرد. این زن مقابل در واحد ما آمد و درخواست مقداری آب کرد. من نیز به تصور اینکه وی واقعا از بستگان همسایه طبقه بالای مجتمع است، به او آب دادم.»

 خریدار خودرو نیز با تایید اظهارات این زن گفت: «روزی که برای خرید خودرو مقابل در مجتمع رفته بودم، از فروشنده ماشین خواستم یک لیوان آب به من بدهد. او پس از رفتن به داخل مجتمع، با یک سینی پارچ آب، مقابل در مجتمع آمد. آن زمان گمان می‌کردم واقعا این مجتمع، محل سکونت فروشنده ماشین است. بنابراین با این اطمینان 30 میلیون تومان را به صورت نقد به او دادم.»

 همزمان با ادامه رسیدگی به پرونده سرقت خودرو و فروش آن از طریق روزنامه و شناسایی تعداد دیگری از شکات در مورد ارائه چک‌های بلامحل از سوی متهمان پرونده، کارآگاهان در تحقیقات خود موفق به شناسایی یکی از مالباختگان در شمال کشور شدند. براساس اظهارات این شخص، پژمان و همسرش پس از متواری شدن از تهران با چک‌های بلامحل اقدام به خرید یک دستگاه خودروی پراید از او کرده بودند.
 
با صدور دستور توقیف این خودرو و دستگیری سرنشینان آن در سیستم جامع پلیس، از طریق فرماندهی انتظامی بندرعباس به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر رسید که این خودرو همراه دو سرنشین از سوی گشت انتظامی این شهرستان توقیف شده است.

کارآگاهان بلافاصله با اخذ نیابت قضایی به بندرعباس رفتند و هر دو متهم را به اداره آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.
 
سرهنگ صفدر جان‌پرور، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در همین رابطه گفت: «این زوج با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شده‌اند و تحقیق برای افشای سایر جرم‌های احتمالی آنها ادامه دارد.»

وی ادامه داد: «متهمان در مورد سرقت پژو 206 و فروش دو انگشتر برلیان به ارزش 15 میلیون تومان اعتراف کردند و این انگشترها کشف و به مالباخته بازپس داده شد.»














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن