تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802998556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج حق و عدالت زمینه ساز آرامش جامعه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



رییس کل دادگستری مازندران:
ترویج حق و عدالت زمینه ساز آرامش جامعه می شود خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری مازندران با تاکید بر این که ترویج حق و عدالت زمینه ساز آرامش جامعه است، گفت: ما باید کاری کنیم تا مردم عدالت را احساس کنند که اگر سر سوزنی حق دارند می توانند با مراجعه به دستگاه قضایی به آن برسند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد، رییس کل دادگستری مازندران، امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگاه دابودشت با بیان این که باید در مسیر اهل بیت(ع) باشیم که سبب سربلندی انسان در دنیا و آخرت می شود، گفت: باید تلاش کنیت تا اعمال ما صالح بوده و انسان های درستکاری باشیم.
رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به سالروز شهادت امام محمدباقر(ع)، تصریح کرد: این امام گرانقدر عالم آل اهل بیت(ع) است که باید از خدا بخواهیم اعمال ما را براساس آیین و سیره این بزرگواران قرار دهد.
وی با اشاره به این که آرامش قلبی در ما حکمفرما نیست که به سمت گناهان می رویم، بیان داشت: انسانی که مومن بوده و عمل صالح انجام دهد سخت است که باید در این راستا تلاش کنیم.
حجت الاسلام تقوی فرد، افزود: نگاه ها خیلی تفاوت دارد و زمانی بصیرت ائمه معصومین(ع) را می بینیم بسیار عجیب و گرانقدر است.
رییس کل دادگستری مازندران، تصریح کرد: در روایات آمده است که وقتی به دنیا آمدیم باید آن را به مانند کاروانسرایی بدانیم که باید سریع از آن برویم و عمر دست انسان نبوده و هر زمانی بخواهند ما را می برند.
وی با بیان این که همه کشتارها و درگیرهای به سبب نگاه نادرست انسان است، گفت: حکومت کردن کار بشر نبوده و دست خداوند منان است و حضرت حق به ما دستور داده و باید تلاش کنیم تا در این عرصه گام برداریم.
حجت الاسلام تقوی فرد، افزود: اجرای حکم در خصوص مسائل مختلف سمتی می خواهد و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد.
رییس کل دادگستری مازندران با تاکید بر این که کسی کار خدایی می کند باید اعمال او مانند پروردگار متعال باشد، گفت: باید تلاش کنیم تا به صورت دقیق آن چه را که از ما خواسته شده است را انجام دهیم.
وی با اشاره به این که تسریع در رسیدگی به پرونده ها امری ضروری و مهم است، بیان داشت: باید برای اجرای عدالت و حق گام برداشته و همه مردم را به دید یکسان نگاه کنیم.
حجت الاسلام تقوی فرد با بیان این که دستگاه قضایی جایگاه مهم و خطیری دارد که باید با عنایت خداوند متعال تکالیف خود را به انجام برسانیم، خاطرنشان کرد: قضات باید مراقب رفتار خود بوده و در تمام اعمال عدالت را رعایت کنند.
رییس کل دادگستری مازندران با تاکید بر این که ترویج حق و عدالت زمینه ساز آرامش جامعه است، گفت: ما باید کاری کنیم تا مردم عدالت را احساس کنند که اگر سر سوزنی حق دارند می توانند با مراجعه به دستگاه قضایی به آن برسند.
وی با اشاره به این که قانون باید به نحو خوب و اخلاقی زیبا اجرا شده و خلاق قضایی ارائه شود، بیان داشت: اگر قانون را با اخلاقی ارزنده به مردم ارائه کنیم آنان راضی خواهند می شوند.
حجت الاسلام تقوی فرد، افزود: افرادی که برای جامعه مضر هستند باید به زندان بروند ولی افرادی که سبب دیه، مهریه و هر غفلتی در زندان باشند جای آن ها این گونه مکان ها نیست.
گفتنی است؛ در این مراسم با حکم رییس قوه قضاییه، زینعلی باقری رییس پیشین دادگاه دابودشت به عنوان معاون قضایی دادگستری ساری و مرتضی حسین زاده به عنوان رییس دادگاه دابودشت معرفی شدند./1314/پ202/ب



۱۳۹۳/۷/۱۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن