تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819331406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه‌های ازدواج راه اندازی می‌شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: باشگاه‌های ازدواج راه اندازی می‌شود
مدیر کل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از راه اندازی باشگاههای مدرسین ازدواج خبر داد و گفت: ۵ هزار مربی با تجربه در حوزه آموزشهای قبل از ازدواج و مهارتهای زندگی به جوانان در آستانه ازدواج و همچنین متقاضیان آموزش می دهند.
کد خبر: ۴۳۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲ - 01 October 2014


مدیر کل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از راه اندازی باشگاههای مدرسین ازدواج خبر داد و گفت: ۵ هزار مربی با تجربه در حوزه آموزشهای قبل از ازدواج و مهارتهای زندگی به جوانان در آستانه ازدواج و همچنین متقاضیان آموزش می دهند.


به گزارش مهر، فرهاد اقطار  در اين باره افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده 5 هزار مربی در سراسر کشور که چندین سال است در زمینه آموزش قبل حین و بعد از ازدواج فعالیت می کنند دوره های تخصصی سازمان بهزیستی را گذرانده اند.


وی گفت: آمار طلاق و مشکلاتی که دوران زندگی مشترک برای زوجین ایجاد می‌کند باعث شده که باشگاه‌های ازدواج در سراسر کشور و استانهای مختلف تشکیل شود و مربیان پس از گذراندن دوره های آموزشی در این باشگاه خدمات مشاوره ارائه می دهند.


مدیرکل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهزیستی با اشاره به اینکه زوجهای جوان و همچنین افراد در معرض آسیب و یا آسیب دیده می توانند برای دریافت مشاوره به باشگاه ازدواج مراجعه کنند، تاکید کرد: هر یک از این مربیان 15 سال سابقه تدریس و مشاوره دارند و به طور حتم می توانند اطلاعات خوبی در اختیار زوجهای جوان قرار دهند.


به گفته وی، تمامی موسسات و دستگاههای مختلف می توانند از مدرسین باشگاه برای برگزاری دوره مشاوره در ارگانهای خود استفاده کنند.


اقطار در مورد آموزشهای دوران بلوغ نیز گفت: طرحی در رابطه با ارائه آموزشهای دوران بلوغ نوجوانان و کودکان تدوین شده که این طرح در مدارس اجرا خواهد شد و همچنین بروشور ، کتاب و سی دی هایی آموزشی نیز در این زمینه تهیه شده است که در اختیار این افراد قرار می گیرد.


به گفته وی ، این طرح تا پایان سال در سراسر کشور و در تمامی استانها اجرایی خواهد شد.


اقطار با اشاره به اینکه در حال حاضر آموزشهای درستی برای دوران بلوغ دانش آموزان نداریم ، گفت: با استفاده از نظرات کارشناسان آموزشهای استاندارد برای دوران بلوغ ارائه می شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن