تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گمرکات مرزی ایران و آذربایجان 24 ساعته می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گمرکات مرزی ایران و آذربایجان 24 ساعته می‌شوند خبرگزاری پانا: رئیس كل گمرک ایران ضمن دیدار با وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان در باكو، رایزنی‌هایی برای آسان‌تر كردن تجارت با آذربایجان انجام داد و بر ضرورت عملیاتی شدن مصوبات نهمین اجلاس كمیسیون مشترك اقتصادی دو كشور تاكید كرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۹ مهر ساعت 13:44



به گزارش خبرگزاری پانا ، رئیس کل گمرک ایران در دیدار وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان بر ضرورت عملیاتی شدن مصوبات نهمین اجلاس كمیسیون مشترك اقتصادی دو كشور تاكید كرد. مسعود كرباسیان در این دیدار اراده طرفین در گسترش مناسبات را جدی خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران مصمم به عملیاتی كردن مفاد این یاد داشت تفاهم است. رئیس كل گمرك كشورمان دیدارهای منظم میان روسای گمركات مرزی را به منظور تبادل نظر و یافتن راهكارهای جدید برای ایجاد تسهیلات بیشتر برای تردد كالا و مسافر را مفید دانست و افزود: ما برای 24 ساعته كردن كار گمركات توافق كردیم و به زودی زمان اجرای آن را اعلام خواهیم كرد. شاهین مصطفی یف وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان هم گفت: سفر شما به باكو نشانگر عمق دوستی دو كشور به خصوص در ماه های اخیر است و مناسبات عمیقی بین دو كشور به وجود آمده و این موضوع به خاطر علاقه خاص روسای جمهور دو كشور برای توسعه روابط است. وی با ابراز رضایت از سفر خود به ایران گفت: خوشبختانه سفرهای مقامات دو كشور به صورت هدفمند و با برنامه ریزی صورت می گیرد و این سفرها در استحكام روابط تاثیرات خوبی خواهد داشت. وی حوزه های تجارت ، ترانزیت ، انرژی، نفت و كشاورزی را حوزه های متنوع برای همكاری اعلام كرد و گفت: در این میان نقش گمركات برای تقویت تجارت به ویژه میان بخش خصوصی بسیار تعیین كننده است. وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان به دیدار روسای جمهور دو كشور در آستاراخان اشاره كرد و سند امضاء شده بین كشورهای ساحلی خزر در این اجلاس را تاریخی خواند و گفت : امضاء این سند توافق موجب افزایش همكاری ها در بین این كشورها خواهد شد. مصطفی یف از آمادگی كشورش برای تاسیس اتاق بازرگانی مشترك خبر داد و گفت: در صورت تمایل طرف ایرانی آماده ایم این طرح را اجرا كنیم. رئیس كل گمرك كشورمان به دعوت رسمی رئیس كمیته دولتی گمركات جمهوری آذربایجان ، به این كشور سفر كرده است. مسعود كرباسیان در این سفر علاوه بر دیدار با همتای آذری خود با كمالدین حیدراف وزیر حوادث غیر مترقبه و بحران جمهوری آذربایجان نیز دیدار و گفتگو كرد. همچنین رئیس كل گمرك ایران را در این سفر، علی بعیدی مفردنیا مدیر كل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات، حبیبوند رئیس گروه دو جانبه دفتر همكاریهای بین الملل همراهی می كنند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن