تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799493653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران رئیس اجلاس جهانی آبیاری و زهکشی شد/کاهش 13 درصدی روان آبها در مقایسه با سال آبی گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قائم مقام وزیر نیرو: ایران رئیس اجلاس جهانی آبیاری و زهکشی شد/کاهش 13 درصدی روان آبها در مقایسه با سال آبی گذشته خبرگزاری پانا: قائم مقام وزیر نیرو از کاهش 13 درصدی روان آبها در سال آبی 92-93 خبر داد و گفت: ایران پس از 50 سال عضویت در اجلاس جهانی ابیاری و زهکشی به ریاست این اجلاس انتخاب شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۸ مهر ساعت 15:23



به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا، ستارمحمودی قائم مقام وزیر نیرو در نشستی خبری اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار به ریاست اجلاس جهانی آبیاری و زهکشی ICID انتخاب شد.
وی خاطرنشان کرد: این اجلاس بین المللی از سال 1950 تشکیل شده است و جمهوری اسلامی ایران حدود 50 سال است که عضویت در این نهاد بین المللی را مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی در کارنامه کاری خود دارد.
قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه در مدت 50 سال عضویت کشورمان هم اکنون انتخاب با رای اکثریت و برعهده گرفتن ریاست این اجلاس می تواند مزایای بسیاری برای جمهوری اسلامی در سطح بین الملل داشته باشد افزود: تا کنون ریاست این اجلاس در سطح کشورهایی چون آمریکا، انگلیس، چین و هند بوده است و هم اکنون جامعه بین المللی نگاه مثبتی به جمهوری اسلامی دارند و استقرار در این اجلاس می تواند برکات زیادی برای ما داشته باشد.
محمودی ادامه داد: با توجه به کمیته های متعددی که در زیرمجموعه اجلاس بین المللی آبیاری و زهکشی فعالیت می کنند می توان متخصصین زیادی از کشورمان را در حوزه های مختلف آب و فاضلاب و آب کشاورزی در این اجلاس و کمیته های آن شرکت داد همچنین به صورت متقابل از برنامه ریزی های موفق دیگر کشورها برای بهره مندی در داخل کشور استفاده کرد.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه برنامه قطع آب مشترکان پرمصرف به کجا رسید اظهارکرد: اساسا موضوع جریمه و قطع آب تا زمانی می تواند بازدارنده باشد و با توجه به اینکه جریمه ها و حتی قطعی آب در مورد برخی از مشترکان پرمصرف اثرگذار نیست باید صبرکرد تا مطابق قانون هدفمندی و افزایش تدریجی قیمت آب تعرفه آب بها واقعی شود و این خود جلوی مصرف بی رویه را خواهد گرفت.
قائم مقام وزیر نیرو همچنین در مورد مصوبه دولت در این خصوص گفت: از سال 1380 مصوبه ای از سوی دولت به وزارت نیرو ابلاغ شد که موضوع جرائم پرمصرف ها و اخطار و قطع آب در آن دیده شده بود و اکنون با توجه به منابع آبی، جمعیت و مصرف بی رویه مجددا در چهارچوبی پیشنهادی را به دولت ارائه کردیم و کمیسیون امور زیربنایی دولت در حال رسیدگی به آن است که از نهائی شدن و جزئیات آن اطلاعی ندارم.
محمودی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب 50 سال است که با مشترکین خود در ارتباط است و بهترین حالت ارتباط این شرکت با مصرف کننده این است که هیچ گاه این رابطه به جریمه و قطع آب نرسد.
قائم مقام وزیر نیرو همچنین در مورد وضعیت آب رسانی به مسکن مهر و پروژه های نیمه کاره این طرح اعلام کرد: جلسه ای سه جانبه بین وزارت نیرو، معاون اول رئیس جمهور و وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده و مقرر است تا با اعتبار 1000 میلیارد تومان بودجه تکمیل آبرسانی به پروژه های مسکن مهر انجام شود و این موضوع بستگی به نظر سه جانبه در این جلسه دارد.
محمودی با اشاره به اینکه سال آبی 93-94 هشت روز است که آغاز شده است گفت: مطابق آمار سال آبی منتهی به 31 شهریور 93 میزان بارندگی به طور متوسط 218 میلیمتر بوده که در مقایسه با سال آبی گذشته یعنی 91-92 هشت درصد کاهش داشته که این میزان در مقایسه با بلند مدت کاهش 10 درصدی داشته است.
وی همچنین میزان روان آبها در سال آبی گذشته را 42 میلیارد و 700 میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: سال آبی منتهی به 31 شهریور 93 با 13 درصد کاهش نسبت به میزان 49 میلیارد مترمکعب روان آبهای 92-93 بیانگر کاهش چشمگیر روان آبها است.
در حال تکمیل
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن