تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820043542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعهدات دولت در قبال خیرین مدرسه ساز عملیاتی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تعهدات دولت در قبال خیرین مدرسه ساز عملیاتی می شود
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: تعهدات دولت درباره خیرین مدرسه ساز عملیاتی می شود.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، محمدباقر نوبخت در دیدار با روسا و مسئولان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مجمع تهران با قدرانی از عملکرد خیرین مدرسه ساز بر عملیاتی شدن تعهدات دولت در قبال خیرین تأکید کرد، اظهارداشت: از هم اکنون در بودجه سال 94 به مسئله مدرسه سازی و تأمین نیازهای خیرین مدرسه توجه ویژه خواهیم کرد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه پروژه هایی که امسال می تواند به اتمام برسد را معرفی کنید، تصریح کرد: مدارس نیمه تمامی که قابلیت آن را دارند که امسال به اتمام برسند را با توجه به پیشرفت فیزیکی لیست کرده و به ما ارائه دهید تا دولت در آن بخش سرمایه گذاری کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت قول می دهد صد در صد اعتبارات معین شده به مدرسه سازی را پرداخت کند.

نوبخت با تأکید بر اینکه مدرسه سازی و تعلیم و تربیت بر عهده دولت است اظهار کرد: حضور خیرین می تواند موجبات توسعه مدرسه سازی در کشور شود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تصریح کرد: خداوند در سوره های انفاق و آل عمران می فرماید که ما مؤمنان را در مواجهه با مشکلات و کفار به کمک فرشتگان یاری می دهیم، شما در واقع همان فرشتگانی هستید که خداوند وعده داده است.

وی با بیان اینکه دیدار با خیرین مدرسه متفاوت از تمامی جلساتی است، عنوان کرد: نیازی نیست که من شما را وصف کنم اما وظیفه خود می دانم قدردان زحمات شما باشم.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن