تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798672698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگیان نوش آباد از خیرین مدرسه ساز این شهر تجلیل کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرهنگیان نوش آباد از خیرین مدرسه ساز این شهر تجلیل کردند خبرگزاری پانا :در آستانه سال تحصیلی جدید، همزمان با بهر برداری از مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر نوش آباد، آیین تجلیل از خیرین مدرسه ساز نوش آباد با حضور مسوولان اجرایی در این مرکز آموزشی برگزار شد
۱۳۹۳ شنبه ۲۹ شهريور ساعت 16:18



به گزارش خبرگزاری پانا ،مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: بنا به سنت الهی، معلم و محصل و همه کسانی که در مسیر تعلیم و تربیت تلاش می کنند، از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند که با نگاه زمینی قابل وصف نیست.
"علی محمد الماسی" در آیین تجلیل فرهنگیان نوش آباد از خیرین مدرسه ساز این شهر افزود: خدا هدایتگر  انسان در  مسیر نیکوکاری است، او را مزد و پاداش می دهد و اگر به انسان عقل داده است، در لحظه های ناب هم به فریادش می رسد  و یاریش می کند.
وی تاکید کرد: در تعلیم و تربییت قرآنی، همه انسانها فقیر آفریده شده اند، و کسانی ثروتمند واقعی هستند که به فطرت الهی خویش برگردند و سه اصل ایمان به خدا، اقامه نماز و انفاق و بخشش را بیاموزند.
وی تصریح کرد: کسانی که انفاق و بخشش می کنند، پاک می شوند و کسانی که کرامت ندارند و نمی بخشند، به ارتباط با قرآن نمی رسند. خداوند که انسان راآفرید و او را خلیه خود در روی زمین قرار داده، اراده کرده است که با کارهای نیکوکاران شناخته شود.
مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: تجلیل از خیرین مدرسه ساز، تجلیل از تعلیم و تربیت است و قدرشناسی از کسانی است که می بخشند و این گروه افراد، در حقیقت کار خود را انجام می دهند و برای خود کار می کنند.
الماسی افزود: به نیکوکاران باید تبریک گفت که خدا به آنها کمک می کند. انفاق صورتهای بسیاری دارد، از جمله آن، تجلیل از نیکوکاران است و کسانی که توانایی دارند و ثروت می اندوزند، هنگام مرگ باید پاسخگو باشند .
بنیانگذار مجتمع بصیر نوش آباد گفت: خدار ا شاکر و سپاسگزارم که به خانواده ما توفیق داد تا بتوانیم شاهد شادی همه مردم نوش آباد، در افتتاح و بهره برداری از این مرکز تعلیم و تربیت باشیم.
"مهدی نعمت الهی" افزود: همانطور که در ساخت این مدرسه دست به دست هم دادیم امیدوارم این همدلی، ادامه پیدا کند و فرهنگیان نوش اباد، با الگو گرفتن از تعالیم قرآن برای رشد و شکوفایی فرزندان ایران عزیز تلاش کنند.
وی تاکید کرد: امیدوارم دانش آموزان نوش آباد نیز در پرتو تربیت و معارف الهی و دوستی اهل بیت علیهم السلام،ایران عزیز را در شهر بافرهنگ نوش آباد سرافراز و بالنده کنند و با خوب درس خواندن ، قدردان لطف خدا و  زحمت خانواده هایشان باشند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: همزمان با بهره برداری از  مجتمع آموزشی بصیر نوش آباد ، آیین تجلیل فرهنگیان و دانش آموزان این شهر، از خانواده حاج بصیراله نعمت الهی با اهدای آیین لوح های تقدیر مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان، شورای اسلامی و شهرداری نوش آباد، خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز نوش آباد و هیئت های مذهبی این شهر تجلیل شد.
"قاسم کوهی" افزود: مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر نوش آباد، از محل کمک ده میلیارد ریالی حاج بصیر اله نعمت الهی طی مدت 10 ماه، در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع به بره برداری رسیده است.
به گفته وی، این مجتمع بازیر بنای سه هزار متر مربع در دو طبقه بنا شده است که علاوه بر شش کلاس درس، دارای فضاهای مکمل شامل سالن آمفی تئاتر، کتابخانه، اتاق های اداری، کارگاه علم و فناوری و تکنولوژی می باشد.
کوهی گفت: نیازهای آموزش و پرورش با اعتبارات دولتی برآورده نمی شود و نیازمند مشارکت همه جانبه شهروندان مسوول و متعهد است که به اعتبار وعده الهی، صدقه جاریه است و ثواب آن برای همیشه نصیب نیکوکاران خواهد بود











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن