تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 29 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811672134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش به مجوز اکران فیلم جنجال برانگیز


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
واکنش به مجوز اکران فیلم جنجال برانگیز




حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک گفت: ما از دولت حمایت می‌کنیم و رابطه خوبی هم با آنها داریم اما موضوعاتی که خط قرمز است قابل تعارف نیست و وزارت ارشاد اگر به نصایح توجه نکند طبعا ما هم از ابزارهای لازم استفاده خواهیم کرد.





خبرگزاری فارس: احمد سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره اکران فیلم عصبانی نیستم گفت: وقتی از طریق رسانه ها مطلع شدم که قرار است فیلمی که به فرازهایی از فتنه می پردازد قرار است اکران شود تعجب کردم که چطور می شود چنین فیلمی با حمایت مسئولان مجوز نمایش بگیرد.

وی با بیان اینکه در روزهایی هستیم که چند فیلم در خارج و با پول دشمنان ایران بصوت مستقیم درباره فتنه ساخته شده و حالا در داخل هم یک فیلم حامی فتنه مجوز نمایش می گیرد افزود: این اتفاق بدی است که مسئولان سینمایی ما برخی از ابتدایی ترین موارد را رعایت نمی کنند و حاضرند برای یک فیلمی که غیر منصفانه و تحریف آمیز به مقطعی از اتفاقات کشور پرداخته این طور هزینه سازی کنند.

سالک گفت: من نمی دانم در وزارت ارشاد خط قرمز دقیقا چیست چون احیانا خط قرمز نظام برای آنها محلی از اعراب ندارد.

وی افزود: من نمی خواهم کارهای خوب آقایان را نادیده بگیرم اما چرا باید به فیلمی که خودشان هم می دانند مساله دار است مجوز دهند.

رییس کمیسیون فرهنگی ادامه داد: اینکه ما بگوییم فلان فیلم اجتماعی است از بار آن کم نمی کند و ما باید مسایل را آنطورکه هست تحلیل و رائه کنیم نه آنطورکه دلمان می خواهد.

وی افزود: مجلس نه فرصت دارد و علاقمند است به مصادیق وارد شود اما بالاخره یک جایی باید جلوی این جریان گرفته شود و فردی که از روی ناآگاهی یا موارد دیگر دروغی را درباره نظام دامن می زند نباید اینطور توسط مسئولان حمایت شود.

سالک با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد اینکه نباید تا این حد به تولید یا پخش یک اثر هنری مثل فیلم حساسیت نشان داد گفت: موقع گرفتن بودجه و در سخنرانی ها هنر و مخصوصا سینما از مهمترین امور هستند که البته ما هم می گوییم درست است اما وقتی کار به اینجاها می رسد می گویند این فیلم ها تاثیر ندارد و بگذارید بی سر و صدا اکران شود.

وی گفت: اگر آقایان واقعا به این مساله اعتقاد دارند باید بگویم که اشتباه می کنند چون تاثیر فرهنگی فقط شامل تاثیر مستقیم روی مخاطب فیلم نمی شود بلکه ابعاد دیگری هم دارد.

وی افزود: ظاهر ماجرا این است که برخی مسئولان فرهنگی ما به نام جذب حداکثری منافع کشور و مردم را فدا مصالح افراد می کنند و این البته همه ماجرا نیست و به نظر می رسد که نگاه فرهنگی شان هم با این موارد جور درمی آید.

رییس کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه این کمیسیون اتفاقات فرهنگی و عملکرد سازمانها و ارگانهای فرهنگی را با جزییات رصد می کند گفت: آقایان باید بدانند که کمیسیون فرهنگی مسایل فرهنگی را رصد می کند و در مورد این قبیل رفتارهای خارج عرف و بی مبالات وزارت ارشاد سکوت نخواهد کرد.

وی گفت: ما از دولت حمایت می کنیم و رابطه خوبی هم با آنها داریم اما موضوعاتی که خط قرمز است قابل تعارف نیست و وزارت ارشاد اگر به نصایح توجه نکند طبعا ما هم از ابزارهای لازم استفاده خواهیم کرد.







تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن