تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820120799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: جایگاه اقتصادی فارس باید ارتقا پیدا كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری پنجمین شورای گفت و گو در فارس؛ استاندار فارس: جایگاه اقتصادی فارس باید ارتقا پیدا كند خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: باید حضور صادرکنندگان فارس در بازارهای منطقه‌ای و جهانی را با تمام توان تقویت کنیم.
۱۳۹۳ سه شنبه ۸ مهر ساعت 12:00

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد احمدی در پنجمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان فارس، كه در محل اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد، گفت: باید به صورت حرفه‌ای و برنامه‌ریزی شده به رفع مشكلات صنعت و تولید بپردازیم تا فعالان این عرصه با مشكلات كمتری مواجه شوند.
استاندار فارس با اشاره به این كه جایگاه اقتصادی فارس باید ارتقا پیدا كند، افزود: خوشبختانه وفاق و همدلی مطلوبی برای پیشرفت در همه اركان استان ایجاد شده است كه باید از این فرصت استفاده كرد. احمدی با بیان این كه میثاق نامه ای برای حمایت از سرمایه گذاری با امضای استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و رئیس كل دادگستری تهیه شده است، گفت: حمایت از سرمایه گذاری در استان نسبت به گذشته وضعیت مطلوب تری پیدا كرده است. استاندار فارس با اشاره به این كه رشد صادرات غیر نفتی موجب رونق در بخش های تولیدی و ایجاد اشتغال خواهد شد، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی استان باید در زمینه صادرات غیر نفتی فعال تر از گذشته عمل كنند. احمدی خواستار همكاری بیشتر بانك ها در زمینه حمایت از صنایع تولیدی برای حفظ تولید و اشتغال در استان شد و ادامه داد: تملك واحدهای تولیدی بدهكار نباید منتهی به تعطیلی این واحدها و بیكاری كارگران و ایجاد معضلات اجتماعی و كاهش تولید شود. استاندار فارس خاطر نشان كرد: دعوت از سرمایه گذاران جدید به ویژه صندوق‌های اعتباری برای تجدید فعالیت واحدهای تولیدی بدهكار موجب حفظ واحدهای تولیدی و اشتغال موجود خواهد شد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن