تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819291302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنر تئاتر، درس چگونه خوب زيستن را مي‎آموزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۱ق.ظ)
يک نماينده مجلس: هنر تئاتر، درس چگونه خوب زيستن را مي‎آموزد يک نماينده مجلس اعتقاد دارد تئاتر هنري است که درس چگونه خوب زيستن را به انسان مي‌آموزد
به گزارش خبرنگار موج از همدان، عطاء الله سلطاني صبور با بيان اينکه تئاتر دنيايي مملو از نويد به خوبي‌هاست، اظهار کرد: در دنياي امروز که استکبار جهاني با برنامه هاي ضد فرهنگي به دنبال تهي ساختن ايران اسلامي از اعتقادات و ارزش‌هاست بايد نسبت به اين هنر تأثيرگذار و انتقال مفاهيم و آموزه هاي ديني و فرهنگي از طريق آن اهميت بسزايي قائل شد.
وي با بيان اينکه نبايد از کنار تئاتر به سادگي گذشت و آن را ناديده گرفت، اين امر را داراي آثار زيانباري براي جامعه دانست و گفت: خوشبختانه امسال با وارد شدن تئاتر دانش آموزي به جشنواره بيست و يکم شاهد تحولي در آن هستيم، هرچند اين موضوع کافي نيست.
نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: به طور حتم تئاتر در مدارس زماني مي‎تواند رشد و نمو يافته و اثرگذار باشد که به صورت مستمر مورد توجه مسئولان و مربيان قرار گيرد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينکه بايد هنر تئاتر را در لايه هاي مختلف جامعه وارد کرد، اظهار کرد: همدان به عنوان شهري فرهنگي به خوبي در زمينه توجه به تئاتر درخشيده و بايد زمينه درخشش اين هنر در ساير استان ها نيز فراهم شود.
سلطاني صبور با بيان اينکه کودکان و نوجوانان را بايد در همين دوره از مقطع زندگي با مباحث فرهنگي و هنري آشنا کرد، گفت: برگزاري اين گونه جشنواره‌ها و ارائه مفاهيم ارزشي و انساني مي‌تواند آنان را براي زندگي آينده مهيا سازد.
وي کاستن از دغدغه هاي هنرمندان عرصه تئاتر را باعث ارائه آثار خلاق و اثرگذار دانست و خواستار توجه به اين مهم شد.
نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه مجلس نيز در همين راستا بايد نقشي پررنگ داشته باشد، گفت: هنر تئاتر، درس چگونه خوب زيستن را آموزش مي دهد، پس بايد مد نظر ويژه نيز قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن