تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802784060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام سیاست‌های کلی 8 گانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و ادب > ادیبات ایران
اعلام سیاست‌های کلی 8 گانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
تهران - خبرگزاری مهر: پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مديران كل سابق و جديد كتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آیین تودیع و معارفه مدیران كل سابق و جدید كتابخانه های عمومی استان تهران پیش از ظهر امروز با حضور علیرضا مختارپور دبیركل نهاد كتابخانه های عمومی كشور، جمعی از مدیران كل ستاد، علی نیكنام، محمد حسین مطیعی و جمعی از كتابداران، كاركنان و مسئولان كتابخانه های عمومی استان تهران در سالن كنفرانس كتابخانه مركزی برگزار شد. محمدحسین مطیعی مدیركل سابق كتابخانه های عمومی تهران در ابتدای این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ذكر خاطراتی از این دوران اظهار داشت: كتاب یكی از بهترین ابزارها برای بیان ارزش ها و رویدادهای دفاع مقدس محسوب می‌شود، ما به عنوان متولیان كتابخوانی و كتابخانه های عمومی می‌توانیم آثار این حوزه را در اختیار مخاطبان قرار دهیم. وی در ادامه افزود: جای بسی خرسندی است كه طی 35 سال گذشته همواره در فضای فرهنگی مشغول به خدمت بوده ام و خوشحالم كه بعد از من نیز نیكنام عهده دار مسئولیت اداره كل كتابخانه های عمومی استان تهران خواهند بود، وی به عنوان یك كتابدار، چهره ای ایثارگر و فرهنگی نیز هستند كه با تمام مسائل این حوزه ها آشنایی كامل دارند.

علی نیكنام مدیركل جدید كتابخانه های عمومی استان تهران نیز در این مراسم اظهار داشت: تقارن برگزاری این مراسم در هفته دفاع مقدس و آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را به فال نیك می‌گیرم. مرتضی طلایی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در بخش دیگری از این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بر این باورم كه بعد از دوران دفاع مقدس نه تنها از حوزه دفاع نظامی خارج نشده ایم بلكه برای استمرار دفاع در برابر هجمه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی همچنان در حال دفاع هستیم. وی با اشاره به تلاشهای نظام سلطه علیه كشور عنوان كرد: نظام سلطه برای نابودی یك تمدن ابتدا به عرصه های فرهنگی نفوذ می‌كند، اثرگذاری در ناكارآمد كردن نظام آموزشی، فروپاشی نظام خانواده و بی اثر كردن الگوها و چهره های فرهنگی، فرهیختگان و اندیشمندان جامعه از جمله برنامه های آنها برای رسیدن به مقاصدشان است.

علیرضا مختارپور دبیركل نهاد كتابخانه های عمومی كشور نیز در بخشی از این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: كشورها در تمام دنیا روز پیروزی شان را جشن می‌گیرند ولی ما روز تجاوز و آغاز جنگ تحمیلی را گرامی می‌داریم كه دلیل آن را باید در بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب جستجو كرد، فتح الفتوح مردم ما برای بازپس گیری خاك از دست رفته نبود بلكه فتح الفتوح ما ساخته شدن جوانان برومندی بود كه در دفاع مقدس فرهنگ دفاع، ایثار و شرف را یاد گرفته و آنرا منتشر كردند. وی در ادامه گفت: در واقع همین بروز جوانانی كه همزمان با آغاز جنگ و در دوره دفاع مقدس توانستند فرهنگ ایثار و دفاع را بیاموزند، یكی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس بود، فلذا به خاطر همین است كه مردم ما این روز را جشن می گیرند، یكی دیگر از ثمرات دفاع مقدس نیز حضور شهداء در زندگی، جامعه و اطراف ماست كه این یك نعمت بزرگ برای همه ما محسوب می‌شود. گفتنی است در بخش دیگری از این مراسم، جوائز مسابقات کتابخوانی هفته کرامت و هفته دفاع مقدس اداره كل كتابخانه های عمومی استان تهران نیز با حضور دبیركل نهاد كتابخانه های عمومی كشور به برندگان آن اهداء شد.








۱۳۹۳/۷/۷ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن