تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820254466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته دفاع مقدس يادآور رشادت ها، صلابت ها و ولايت مداري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۳۱ب.ظ)
وزيرآموزش و پرورش: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت ها، صلابت ها و ولايت مداري است وزيرآموزش و پرورش با بيان اين که آموزش و پرورش در 8 سال دفاع مقدس حدود 5 هزار معلم و 36 هزار دانش آموز را تقديم انقلاب کرده است، گفت: دفاع مقدس نماد ذکر رشادت ها، صلابت ها، تلاش ، خلوص نيت و اعتقاد به ولايت مداري است.
به گزارش خبرگزاري موج، صبح امروز علي اصغر فاني در مراسم صبحگاه مشترک پايگاه هاي مرکز بسيج فرهنگيان وزارت آموزش و پرورش که در لانه جاسوسي آمريکا برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد به اسلام ناب محمدي، ولايت مداري، خلوص نيت رزمندگان و نقش رهبري در کنار دفاع از فرهنگ ايراني – اسلامي باعث پيروزي کشور ايران در دفاع مقدس به حساب مي آيد.
وي با اشاره به وجود بحران هاي خاص در اطراف کشور ايران تصريح کرد: وجود ولايت فقيه رمز وحدت عناصر داخل کشور و پيروزي بر دشمنان خارجي مي باشد و از اين رو بايد قدردان اين نعمت باشيم.
وزير آموزش و پرورش با بيان اين که نقش آموزش و پرورش در 8 سال دفاع مقدس قابل تامل است، افزود: آموزش و پرورش هم در حوزه رزمي و هم در قسمت پشتيباني اش جنگ تحميلي تلاش هاي خستگي ناپذيري را انجام داده است که وجود ايثارگران ، جانبازان و شهداي دانش آموز و معلم گواهي بر اين ادعا است.
فاني با اشاره به سال هاي حضوردرآموزش و پرورش استان کردستان در هنگام جنگ تحميلي خاطرنشان کرد: در اين استان علاوه بر موانع سخت جنگ تحميلي درگير گروه هاي معاند و مسلحي بود که شرايط جنگ تحميلي را سخت تر کرده بود ولي ايثار و از خودگذشتگي وحمايت جانانه از رهبري و ولايت فقيه سبب شد اين شرايط تاب تحمل را از مردم اين استان نگيرد.
فاني در خصوص دستاوردهاي 8 سال دفاع مقدس گفت: استقلال، خودکفايي، حضوردر صحنه هاي بين المللي و تاثير کشور ايران در مناسبات و معادلات سياسي، نظامي و اجتماعي از رهاوردهاي 8 سال دفاع مقدس در کشور ايران است.
وي تربيت نسل آينده، حفظ دستاوردهاي انقلاب و انتقال فرهنگ ايراني – اسلامي، ايجاد روحيه گذشت و فداکاري و تقويت مباني علمي و اعتقادي را از تکاليف آمورش و پرورش برشمرد و اظهار اميدواري کرد: آموزش و پرورش در دولت تدبير واميد بتواند آثار خوبي براي ارزش هاي دفاع مقدس باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن