تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798320060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش‌هاي بزرگي نظير احساس عزت،اتكا به نفس،خودباوري و استقلال از ثمرات دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۹ب.ظ)
مديرعامل بانك ملي ايران: ارزش‌هاي بزرگي نظير احساس عزت،اتكا به نفس،خودباوري و استقلال از ثمرات دفاع مقدس است مديرعامل بانك ملي ايران ابراز داشت: تقويت سرمايه اجتماعي بانك ملي ايران از برنامه‌هاي اصلي مديريت بوده و اين سرمايه اجتماعي همان ترويج روح اعتماد، مدارا، همكاري، همبستگي گروهي و ارزش‌هايي نظير دلسوزي، نوع‌دوستي، رفاقت و ايثار است.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالناصر همتي در مراسم گراميداشت هفته دفاع مقدس و در جمع مديران ارشد و بيش از 600 نفر از جانبازان، آزادگان، ايثارگران و فرزندان خانواده معظم شهداي بانك ملي ايران كه در مركز رفاهي كوثر (آجودانيه) برگزار شد، با عنوان اينكه بانك ملي ايران پتانسيل بالايي از نظر سرمايه‌هاي فيزيكي، انساني و منابع دارد، تقويت سرمايه‌ اجتماعي را به عنوان يك نياز براي اين بانك مورد تاكيد قرار داد و افزود: اين سرمايه اجتماعي باعث قوام بخشيدن و استحكام مجموعه بانك براي فعاليت موثر در بازار رقابتي است.
وي اصلاح امور بانك ملي ايران در جهت حفظ و ارتقاي جايگاه اين بانك را مورد اشاره قرار داد و خواستار ياري فكري و معنوي ايثارگران بانك ملي ايران براي تحقق اين امر و افزايش سرعت حركت بانك شد.
همتي در ادامه با گراميداشت رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان و ايثارگران كشور در8 سال دفاع مقدس گفت: هيچ كس جنگ را دوست ندارد ولي مهم اين است كه ملتي تصميم گرفت؛ از اين حادثه زيان‌بار، فرصتي تاريخي بسازد و اجازه تحقير كشور و ملت را به دشمنان ندهد.
وي با تشريح وضعيت كشور در دوران دفاع مقدس گفت: شكل‌گيري نهال نو پاي انقلاب اسلامي در سال 57، به مذاق دشمنان خوش نيامد به همين علت تصميم گرفتند با تحميل يك جنگ همه جانبه، ملت را تحقير كنند ولي ايثارگران، رزمندگان و عموم مردم كشور در پشت صحنه و خط مقدم اجازه اين تحقير را ندادند و جلوي استكبار ايستادند.
همتي افزود: خيلي از كشورها در دنيا بودند كه با فشارها، تسليم و زير بار ذلت رفتند ولي ياري خداوند، اراده ملت و فداكاري رزمندگان، عزت نظام را حفظ كرد.
به گفته وي، ارزش‌هايي بزرگ نظير اعتماد به نفس، عزت، خودباوري و استقلال در دوران دفاع مقدس به بار نشست.
مديرعامل بانك ملي ايران با عنوان اينكه 8 سال ملت ما جلوي جبهه‌‌اي به وسعت جهان ايستاد در حالي كه يك وجب از خاك كشور جدا نشد، ابراز داشت: اين موضوع براي كشور ما يك پيروزي بود و الان هم اين پيروزي ادامه دارد.
وي مسئوليت خطير ايثارگران در مقطع فعلي را يادآور شد و گفت: استقلال سياسي بدون استقلال اقتصادي به دست نمي‌آيد لذا دشمنان با اعمال تحريم عليه كشور، تصميم گرفتند مجددا كشور را در شرايط تحقير قرار دهند ولي با درايت مقام معظم رهبري و حمايت مردم، توطئه‌هاي آنها نقش بر آب شد.
همتي افزود: تصميم‌گيري در مورد مسائل اقتصادي نبايد وابسته به خارج از كشور باشد بر اين اساس مقام معظم رهبري، اقتصاد مقاومتي و تقويت توليد ملي را مطرح مي‌كنند.
در ادامه اين مراسم، وي با عنوان اينكه از مقطع پذيرش قطعنامه تاكنون، دشمنان نظام توطئه‌هاي زيادي عليه كشور داشته‌اند، اظهار داشت: با تدابير دورانديشانه مقام معظم رهبري، اطاعات مردم از ايشان و ايثارگري‌ها، اجازه رخنه به آنها در تمام اين سال‌ها داده نشده است كه اين يك موقعيت منحصر به فرد است.
وي با اشاره به مذاكرات هسته‌اي 1+5 و ايران گفت: اينكه تمام قدرت‌هاي بزرگ جهان در مذاكرات يك طرف قراردارند و كشور ما در طرف ديگر، براي ما يك پيروزي است و اين نتيجه همان رشادت‌هاي ديروز رزمندگان است.
همتي در پايان بر عزم جدي مديريت بانك براي ارتقاي وضعيت همكاران ايثارگر تاكيد كرد.
در ابتداي اين مراسم، محمد علي ايزدي معاون منابع انساني بانك با اشاره به فضاي معنوي و عرفاني دوران 8 ساله دفاع مقدس، برنامه مديرعامل بانك جهت ارتقاي وضعيت رفاهي همكاران ايثارگر را مورد اشاره قرار داد.
وي همچنين به تبيين برخي اقدامات انجام شده در اين راستا پرداخت.
در بخش ديگري از مراسم مذكور، دو نفر از همكاران جانباز و يكي از فرزندان شهدا به نمايندگي از همكاران ايثارگر حاضر در جلسه، سخنراني كردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن