تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820391947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروازهای فرودگاه زنجان افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان شجاعی یگانه:
پروازهای فرودگاه زنجان افزایش می یابد
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه پروازها از فرودگاه زنجان طی سالجاری رشد داشته، به تدوام این فرایند اشاره کرد و گفت: در شش ماهه سالجاری 108 پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه استان زنجان انجام و 9هزار و 941 مسافر داخلی از این خدمات استفاده کرده اند.



به گزارش خبرنگار مهر، جمشید شجاعی یگانه  ظهر شنبه درجمع مدیران دستگاههای اجرایی استان زنجان، افزود: در شش ماهه سالجاری65 هزار و 567کیلوگرم بار متعلق به پرواز های داخلی از فرودگاه استان جا به جا شده است.

وی به تعداد پرواز خارجی از فرودگاه زنجان اشاره کرد و گفت: در این مدت 30 پرواز خارجی انجام گرفته و 6 هزار و 63 مسافر جا به جا شده است.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: در همین مدت 102 هزارو670 کیلومتر بار متعلق به پروازهای خارجی از فرودگاه استان انجام گرفت.

شجاعی یگانه تاکید کرد: در این مدت 656 پرواز متعلق به بخش حمل بار خارجی از فرودگاه زنجان انجام گرفته است.

وی به تعداد پراوزهای غیر مسافربری از فرودگاه زنجان اشاره کردو  افزود: در شش ماهه سالجاری 656پرواز غیر برنامه ای اعم از امدادی، انتظامی و نظامی از فرودگاه استان زنجان صورت گرفت.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: فرودگاه زنجان برای اولین بار ایستگاه پروازی حج تمتع شد و در حج تمتع امسال  760 زائر حج تمتع در سال 93 در قالب 6 کاروان از فرودگاه زنجان اعزام  شدند.

شجاعی یگانه گفت: امروز پنجمین و آخرین پرواز مسافران به حج تمتع از فرودگاه زنجان انجام می شود.

وی به توسعه باند فرودگاه زنجان اشاره کردو گفت: در این مدت ساینگ را اجرا کردیم و همچنین تابلوهای برق فرودگاه تجهیز شده است و در سالحاری هم توسعه باند فرودگاه در دستور کاریی فرودگاه است و آرامش مسافران را اولویت کاری خود قرار داده است.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: فرودگاه زنجان در حدود سه سال است که میزبان زائران حج عمره بوده و خوشبختانه برای نخستین‌بار پرواز حج تمتع از این فرودگاه انجام شد و اعزام مسافران به حج تمتع در سالهای جاری هم تدوام دارد.


۱۳۹۳/۷/۵ - ۱۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن